Ga naar inhoud


Overstappen van canal digitaal naar Ziggo


Klaver

Aanbevolen berichten

ja dat weet ik ook en verkondig dat al jaren dat wifi soms heel ontnuchterend is

54Mbit/s nou vergeet het met je twee toestellen aan die routers

maar toch ging het over de mogelijke throughput van de verbinding per wifi / WLAN die met bepaalde routers en protocollen ingesteld kan worden

 

en het ging dus niet over welke apparatuur ik heb

het gaat over wat Klaver heeft en straks krijgt van de kabelaar

zijn nieuw modem van Ziggo moet in Huis een WLAN en LAN snelheid kunnen genereren die voldoende is voor z'n behoefte en kijkgedrag

 

wat voor enkelen vroeger de bitrate van een stream betekende is tegenwoordig de qam

post-30989-0-37922500-1464891391.png

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de apparatuur van Ziggo (modem/routers en Horizon box) is niets mis.

Tot aan de 150/15 Mb/s abonnementen heeft de apparatuur 802.11n Wi-Fi en bij de snellere abonnementen 802.11ac Wi-Fi.

De snelheid zit daarom wel goed, ook draadloos.

Of je de maximale snelheid haalt is afhankelijk van je eigen apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook overgestapt wel op alleen de fta kanalen maar bevalt mij ook erg goed heb geen restricties meer qua opnemen en dergelijke heb ook nog 2 sat tuners erin zitten dus alle FTA zenders met de schotel nog gewoon te ontvangen is echt een mooie combi zo Ziggo en Sat.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, ik wou het makkelijker hebben dan bij CD. Dus ik koos na 11.5 jaar voor Ziggo. Geen gedoe meer. En gewoon beeld tijdens zware regen.

 

Ook bij ziggo kan beeld wegvallen bij zware regen zoals laats het geval was op de bbc zenders, die halen ze namelijk ook gewoon van astra 28.5e af, en dit geld ook voor andere zenders die ze van sat afhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij ziggo kan beeld wegvallen bij zware regen zoals laats het geval was op de bbc zenders, die halen ze namelijk ook gewoon van astra 28.5e af, en dit geld ook voor andere zenders die ze van sat afhalen.

In 2 jaar en 3 maanden nog niet 1x mee gemaakt.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...