Ga naar inhoud


192tv vanaf 1 juli bij CD en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten


Penthouse 1 & 2 HD gaan hier bij TVV open met basic+. 9 zo'n zenders, is dus geen echte toegevoegde waarde.

En 192TV helaas voor mij persoonlijk ook geen vervanging voor de 2 verloren zenders.

Jammer dat ze AXN Crime en Sifi niet uitzenden maar ik denk dat deze hernoemt of gestopt zijn...

Zal eens moeten googelen.

  • Like 1

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

192Tv zal weinig of geen jonge (nieuwe) klanten trekken.

Voor sommige 65 plussers misschien aardig maar de dertigers hier roepen meteen, heb je niet iets anders.!!

Laat die zestigers ook eens hun ding, dertigers hebben andere keuzes zat die zestigers nooit gehad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

192Tv is hier al tijden beschikbaar en is geen aanwinst ...

Daar wordt al heel lang door velen anders over gedacht:

 

http://www.nederland.broadbandtvnews.com/2015/10/13/192tv-gaat-live-uitzenden/

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 plussers krijgen al meer dan genoeg.

De toekomst ligt bij de jeugd, verlies je die verlies je de toekomst als bedrijf.

192Tv is hier al tijden beschikbaar en is geen aanwinst ...

 

Je zult door omstandigheden alleen maar een AOW-tje hebben, dus genoeg??.

Vroeger had niet iedereen de mogelijkheden om door te leren.

 

Verder, er zijn genoeg muziekzenders voor de jeugd, zeker met een schotel en meesten FTA.

Maar de jongeren maken veel meer gebruik van internet en juist die hebben de TV bijna nooit op staan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je persoonlijke omstandigheden kunnen reden zijn om 192Tv te willen zien.

Nog een muziek zender erbij wordt te veel van het goede, de diversificatie aan zenders raakt uit evenwicht.

Ter vervanging van 13TH Street en Syfy is 192Tv een goede deal voor M7.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter vervanging van 13TH Street en Syfy is 192Tv een goede deal voor M7.

 

Maar niet voor degenen die een abbo betalen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 plussers krijgen al meer dan genoeg.

192Tv is hier al tijden beschikbaar en is geen aanwinst ...

Dat 50 plussers al meer dan genoeg krijgen is hun volste recht, per slot is het dank zei die generatie dat de jeugd het nu goed heeft, maar ik vrees dat velen dit aan het verprutsen zijn.

Dat 192Tv geen aanwinst is , is jouw persoonlijke mening, laat anderen ook eens hun mening en denk niet altijd dat de wereld alleen rond jou draait.

aangepast door astro iris
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik heb hem nog niet gezien en ik kijk dan ook vol verwachting uit wat het wordt. Maar ik ken wel enkele mensen die het station wel smaken en daarvoor hoef ik geen glazen bol te hebben. Ik laat persoonlijk ieder zijn ding en mening, deel ik die dan zeg ik dat, andersom zeg ik dat ook. ik heb hier al eerder gezegd dat het natuurlijk jammer is voor mensen die graag keken naar 13th Street en Syfy dat die verdwijnen, bij andere operatoren verdwijnen die ook, dus is dit keer de wereld voor iedereen gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vrienden in België en Nederland maar dit heeft niets met beoordelen van een zender te maken.

Je kunt de zender zelf niet zien, een waarde oordeel kan je dan ook zelf niet geven.

Verder is 192Tv een oude lullen zender waarvan er al velen zijn en niet geschikt als vervanging voor 13TH Street en Syfy

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...