Ga naar inhoud


192tv vanaf 1 juli bij CD en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten


Ik kan alleen de mening verwoorden van enkele vrienden, ik kan dus niet zeggen dat het een slechte vervanging is van 13th Street of Syfy als ik persoonlijk niet weet wat 192tv is. Persoonlijk kijk ik heel weinig of niet naar deze twee zenders, dus kan het voor mij een aanwinst zijn, waar ik regelmatig naar kijk. Dat 192tv een oude lullen zender is, is weer jouw persoonlijke mening, lees even de link die Eduard hier postte, dan zijn er veel oude lullen in Nederland, een droevige mening die je hebt over je samenleving. Ik ga volgende week eens contact nemen met een Nederlandse vriend die 192tv tof vindt, ook de twee zonen kijken er soms naar, dat ze kijken naar een oude lullen zender zullen ze zeker smaken, want dan leren ze nog eens wat bij over meningen van anderen.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft niets te maken met CD, deze moet gewoon een juiste vervanger plaatsen voor beiden zenders, 192TV is zeer zeker geen vervanger daarvoor, en komt ook niet in mijn zaplijst.

 

+1

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft niets te maken met CD, deze moet gewoon een juiste vervanger plaatsen voor beiden zenders, 192TV is zeer zeker geen vervanger daarvoor, en komt ook niet in mijn zaplijst.

Was alleen een suggestie hoor, in afwachting tot een nog eventuele vervanger, is ook nog geen 1 juli hé.  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, de eerste keren dat ik naar 192Tv luisterde vond ik het ook wel wat, door de nostalgie die er aan kleeft.

Toen ik eenmaal dat station gepasseerd was was het ook meteen einde oefening voor 192 goed idee. 

Een mens gaat mee met de tijd en moet niet teveel in het verleden blijven hangen.

 

Overigens zegt je opmerking meer over jezelf.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

192tv is ook puur nostalgie..het borduurd verder op wat ooit in de geschiedenis het begin was van commerciele radio buiten de landsgrenzen .Toen sprak het vele mensen aan omdat de ouwe lullen zenders uit hilversum maar weinig muziek lieten horen.Nu heb ik een paar dagen ook 192tv kunnen bekijken en is op zich een leuke aanvulling voor de ouwe lullen onder ons..het is geen vervanging van de zenders die verdwijnen gaan..maar is soms leuk om eens andere muziek te horen uit vervlogen jaren..hoewel ik ook 55 ben voel ik me trouwens nog geen ouwe lul of wat voor uitdrukking ook maar ..maar dat zal misschien met andere weer anders zijn..is maar net hoe jong je je voelt .

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor elke zender zullen er voor en tegenstanders zijn, ik heb (nog) geen mening omdat ik die niet ken, was wel grote fan van radio 192 goed idee luister mee naar Veronica.... Opmerkelijk dat hij ook bij TVV te zien zal zijn, denk wel dat die in Vlaanderen zal gesmaakt worden. Natuurlijk jammer voor fans van Syfy en 13th Street want dit is niet hun ding en ik kan dan ook hun ontgoocheling begrijpen.

 

Ik zie het, je bent al fan van het eerste uur en er niet meer los van gekomen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 66 jaar, en heb de Veronica periode dus meegemaakt.

Vond het toen al een hype (als het woord toen al uitgevonden was).  Heb er ooit wel eens op afgestemd, maar ik kon e.e.a niet smaken.

Dus wss nu ook niet.

 

Begrijp mij niet verkeerd. 

Die zender mag er gerust bij, maar hij is waardeloos voor mij en ieder geval geen vervanging voor 13street en Syfy.  Niettegenstaande deze zenders ook op herhalingen draaiden.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...