Ga naar inhoud


Geen Nederlandse zenders


Gast

Aanbevolen berichten

ik wil je wel eens proberen te helpen met team viewer

zet dat maar eens op je pc 

en dan het ip van je ontvanger invullen

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi

 

Zo te zien doe je iets niet goed.

Stem af op een zender die wel signaal geeft op 23.5

Dan ga je naar menu, instellingen kanalen zoeken en handmatig

en dan netwerk op ja.....

Geen 1 zender op astra 23.5 geeft signal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang je niet leest wat men vraagt ga je zonder zenders blijven en kan niemand je degelijk helpen en alleen maar gokken.

Info aangaande opstelling en instellingen zijn reeds gevraagd maar blijven onbeantwoord.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang je niet leest wat men vraagt ga je zonder zenders blijven en kan niemand je degelijk helpen en alleen maar gokken.

Info aangaande opstelling en instellingen zijn reeds gevraagd maar blijven onbeantwoord.

Als je alles hebt gelezen heb ik geschreven dat ik openatv en oscam/softcam heb op me dreambox :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen 1 zender op astra 23.5 geeft signal.

-schotel niet goed uitgericht

-verkeerde DiSEqC configuratie

-configuratiemodus correct instellen

-lnb stuk (zal wel niet het geval zijn)

...

 

Dan nogmaals de vraag; Hoeveel lnb's heb je aangesloten en ontvang je ook helemaal niets op de andere sat posities?

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn de image en de softcam.  Zie hierboven wat we nodig hebben

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

-schotel niet goed uitgericht

-verkeerde DiSEqC configuratie

-configuratiemodus correct instellen

-lnb stuk (zal wel niet het geval zijn)

...

 

Dan nogmaals de vraag; ontvang je helemaal niets op de andere sat posities?

Ik ontvang alles van de andere sat posities.

DiSEqC configuratie staat gewoon goed want dit probleem is gekomen sinds canaldigitaal de symbolrate heeft verhoogd.

Schotel is goed uitgericht met kompas.

Ik weet niet wat je bedoeld met "configuratiemodus"

En inderdaad het zijn niet de LNB's want die heb ik pas sinds gister.

aangepast door xResteable
Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat zijn?

 

Is de tunerconfiguratie wel correct ingesteld?

 

Poort A = LNB ?

Poort B = LNB ?

Poort C = LNB ?

Poort D = LNB ?

Poort A = 13.0

Poort B = 19.2

Poort C = 23.5

poort D = 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je geen enkele zender op 23.5 hebt is er wat mis daar.Heb je wel signaal op die positie zonder scan te doen ? Mss een connector die niet goed is aangesloten ? je moet zowieso signaal krijgen op een transponder zonder scannen.Blijft dat uit moet je het in de bekabeling of LNB zoeken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je geen enkele zender op 23.5 hebt is er wat mis daar.Heb je wel signaal op die positie zonder scan te doen ? Mss een connector die niet goed is aangesloten ? je moet zowieso signaal krijgen op een transponder zonder scannen.Blijft dat uit moet je het in de bekabeling of LNB zoeken.

Ik heb zojuist met dreambox edit de symbolrates gewijzigd maar nog steeds geen signaal

Ik weet niet wat er mis kan zijn want de LNB's zijn gloednieuw gister binnengekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss eens beginnen met de kabel zonder switch aan te sluiten op de 23.5 lnb.Disecq aanpassen en zien of je signaal hebt.Ofwel zit het in de bekabeling ofwel heb je een slecht satelites.XML file.

Kan je niet manueel de gegevens ingeven bij handmatig zoeken ? In openvix kan ik alles zelf ingeven zoals de transponder en alle gegevens.Zo doe ik het steeds als ik ergens wat verander.

Mss ook eens een werkende LNB gebruiken op die positie.Zelfs als je kanalen niet gedecodeerd worden moet je signaal krijgen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss eens beginnen met de kabel zonder switch aan te sluiten op de 23.5 lnb.Disecq aanpassen en zien of je signaal hebt.Ofwel zit het in de bekabeling ofwel heb je een slecht satelites.XML file.

Kan je niet manueel de gegevens ingeven bij handmatig zoeken ? In openvix kan ik alles zelf ingeven zoals de transponder en alle gegevens.Zo doe ik het steeds als ik ergens wat verander.

Mss ook eens een werkende LNB gebruiken op die positie.Zelfs als je kanalen niet gedecodeerd worden moet je signaal krijgen.

Ik kan het wel handmatig zoeken maar hij vind niks en slaat de nieuwe gegevens ook niet op nu heb ik het maar aangepast met de dreambox edit. En ik heb de satelites.XML file van de actuele lijst van icesat? en ja ik weet niet wat er verkeerd moet zijn aan de Disecq ik heb je de poorts gegeven :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je geen mogelijkheid om gewoon signaal te zien op 23.5 ? Op de verschillende transponders ? Als je daar signaal in hebt dan is het een foute satelites.xml.Heb je nergens signaal dan is er wat mis met de bekabeling.Vermits je de 3 andere sats wel hebt ligt het verder dan je disecq switch.De kabel  tussen LNB en switch of defekte switch (onwaarschijnlijk) of defekte lnb.Zelfs nieuwe kunnen wel eens kapot zijn hoor.

In attach mijn xml file met de recente aanpassingen die goed werken voor vaste en rotorsats.

 

 

satellites.xml

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...