Ga naar inhoud


medialaan (vtm) neemt Acht over


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Gaat TVV wel Q-2 en CAZ doorgeven?

 

Je zou denken van wel.  Maar....

2BE en Acht houden op te bestaan.  En 2 nieuwe zenders worden gecreeërt.

De oude zenders vallen dus weg, en TVV kan ze dus niet meer doorgeven.  Ze worden geschrapt uit het aanbod.  Is namelijk neit hun schuld.

En we weten allemaal hoe het zit met het toevoegen van nieuwe zenders aan het aanbod bij TVV.

 

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je mag idd van niets meer verbazen... Doet me denken, zou TVV direct de nieuwe zender ZES doorgeven (en dan nog liefst in HD maar dat hebben we zelfs nog niet bij Vijf)?

Dit terzijde, wij zullen Acht missen, was een leuke zender met Britse komische series of talkshows...

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er live voetbal uit de Proximus League komt, dan wordt het wel tijd dat die zender in HD begint uit te zenden. Ik kan me niet inbeelden dat in het huidig UHD tijdperk voetbal enkel in SD-kwaliteit wordt aangeboden. 

Vandaag gelezen dat RTBF La Une (HD ;) ) 10 topwedstrijden uit de Proximus League gaat uitzenden vanaf 4 september, te beginnen met Union - Antwerp. Goed nieuws dus en ik neem aan dat het contract met Medialaan dan ook wel in orde komt voor CAZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal hij dan ook toegevoegd worden in het pakket van Stevie Free?

Awel , zou wel tof zijn , ikzelf kijk weinig , maar stievie free staat op mijn buroblad :)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gelezen dat RTBF La Une (HD ;) ) 10 topwedstrijden uit de Proximus League gaat uitzenden vanaf 4 september, te beginnen met Union - Antwerp. Goed nieuws dus en ik neem aan dat het contract met Medialaan dan ook wel in orde komt voor CAZ.

 

 

Wauw, de vroegere tweede klasse live, alsof we daar op zitten te wachten ?

 

Met het groot aanbod aan topmatchen die gratis op de buis komen, is dit toch enkel interessant voor de fans van betrokken clubs, die daardoor weer een reden meer krijgen om niet naar het stadion te trekken. En maar klagen blij de kleinere clubs dat ze financieel niet meer rondkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, de vroegere tweede klasse live, alsof we daar op zitten te wachten ?

 

Met het groot aanbod aan topmatchen die gratis op de buis komen, is dit toch enkel interessant voor de fans van betrokken clubs, die daardoor weer een reden meer krijgen om niet naar het stadion te trekken. En maar klagen blij de kleinere clubs dat ze financieel niet meer rondkomen.

Op zitten wachten niet nee, maar het is wel leuk om die teams tijdens het reguliere seizoen aan het werk kunnen te zien als je geen Proximus abonnee bent. Misschien vind jij dat niet zo maar ieder z'n voorkeur en je hoeft dan ook helemaal niet te kijken. Met die tv-contracten kunnen de kleinere clubs trouwens ook weer beter overleven en de supporters gaan echt niet thuis blijven om hun club op tv te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...