Ga naar inhoud


Wereldwijd Nederlandse tv via app


Gast catw

Aanbevolen berichten

Wel handig als je op een terras zit , echter .... die verdomde geogemekker :(

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanuit Zwitserland doet hij het via de website. Smartphones e.d. heb ik niet, ik gebruik een gewone mobiele telefoon.

 

post-39968-0-93805000-1467010334.jpg

 

Blijft de vraag of dat nou de zender is die je zo graag wil zien, aangezien ze geen "echt" volledig programma bieden...  maar goed, dat is weer wat anders. Als je kijkt denk ik ook dat je hem het liefste gewoon via de tv wil zien, en niet via een computerscherm.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik dacht dat een "app" gewoon een applicatie was, en dat het over de online diensten van bvn ging.

 

Wie kijkt er nou tv op een telefoon naar de tv?  maar goed, sorry, ik vergiste me dus in de jungle van moderne begrippen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of sverige in Zweden zit is jouw aanname, ik zelf gok dat hij op dit moment wat meer naar het zuiden zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit momenteel in het demokratische en vrije Zwitserland, maar goed, de moderne dingen met die telefoons zijn inderdaad niet aan mij besteed. Ik gebruik gewone telefoons waarop je geen tv kan kijken maar wel gewoon mee kan bellen... 

En internetten doe ik op de laptop, die me altijd vergezelt :)

Maar op de telefoon tv kijken... dat is toch ook 'online' of loopt dat via telefoonverbinding? nee toch?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

"Het staat op internet, dus is het waar". is een veel gehoord misverstand.

Niets is wat het lijkt en zelfs dat niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Naar aanleiding van dit onderwerp heb ik BVN een vraag gesteld waarom niet in Nederland en België, ik kreeg het volgende antwoord via Facebook:

 

Beste X,

 

bedankt voor je bericht. In Nederland kun je kijken naar NPO Gemist en zijn de livestreams op de NPO-app en npo.nl beschikbaar, en natuurlijk de (digitale) televisiezenders. Dit geldt tevens voor o.a. de Vlaamse zenders Eén, Canvas en Ketnet, welke vallen onder VRT. In verband met uitzendrechten is het helaas niet voor elk programma mogelijk om deze ook online beschikbaar te stellen in andere landen dan Nederland en België. Voor vakantiegangers, expats en anderen hebben we daarom BVN in het leven geroepen, zodat zij enkele van deze programma's live of terug kunnen kijken via bvn.nl of via de BVN-app.

 

De BVN-app is in dat opzicht dus ontwikkeld voor mensen buiten Nederland en België, waar we ons op richten met een selectie van het programma-aanbod van NPO en VRT. Het is inderdaad niet mogelijk om de app in deze twee landen te downloaden, dat is de gemaakte afspraak met de publieke omroepen van Nederland en België, NPO en VRT, de samenwerkingspartners van BVN. Het toepassen van geoblocking op de BVN-livestream voor Nederland en België komt voort uit de afspraak tussen deze publieke omroepen. ZIj kunnen in plaats daarvan gebruikmaken van de apps van de publieke omroepen en de bijbehorende websites.

 

Met vriendelijke groet, X - BVN

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Maar ik vraag me af, of het de vrt en de npo alleen is, die moeilijk doet, over de bruikbaarheid van die app in deze landen, of ook de aanbieders in Nederland en België. Bepaalde aanbieders bieden de programma's van npo of vrt (t'is te zien welk land) tegen betaling aan, en als je dit met de bvn app kan, dan lopen de aanbieders ook geld mis. Want het draait de dag van vandaag om het liefst zoveel mogelijk centjes uit de mensen hun zakken te krijgen, om iets te zien, en dat vinden ze blijkbaar normaal. Sverige, heeft daar een andere blik op, en kijkt, wat hij uitgeeft om wat hij ziet, en krijgt tegenwind. Er zouden er duizenden meer dan hem moeten zijn!

Pas op, gratis, moet het niet, maar de prijzen beginnen te komen, dat tv binnenkort een "luxe" product wordt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Pas op, gratis, moet het niet, maar de prijzen beginnen te komen, dat tv binnenkort een "luxe" product wordt.

 

Dan blijft er hier straks alleen nog DVB-T FTA en satelliet FTA over, ik heb nog wel wat beters te doen dan al die sponsor TV en reclame blokken te bekijken.

 

Er is meer in het leven dan alleen TV en Radio. ;)

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ze maken bij dokters en andere medici, o zo graag reclame over boeken lezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...