Ga naar inhoud


piconprovider


Altobelli

Aanbevolen berichten

Ik heb de skin vision black voor open pli 4.0 in mijn et 9500 zitten.

Bij de sats zie ik de provider picon zichtbaar,zoals M7, Sky etc. maar niet de picon van Ziggo. Ziggo staat niet in de lijst.

Kan iemand mij daaraan helpen,zodat ik deze erbij kan zetten.

bvd.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Laat eens eens een picon zien.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ziggo picons moet je of handmatig installeren, deze zijn dacht ik op het OpenPLi Forum te vinden.

 

Ook kan je kiezen voor de snp picons van PLi, deze worden automatisch aan de hand van de naam van de zender toegepast.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat is een nieuwe materie voor mij. Werk toch al enige tijd met picons. Maar provider picons??? Waar zouden die dan getoond moeten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je die al zou willen maak je die toch zelf.Is normaal gewoon een PNG met de juiste afmetingen en referetie of naam.Zou echter ook niet weten waar je die gebruikt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn skins die de provider picons hebben, zoals de open pli skins vision black etc., meestal worden de provider picons meegenomen als je de betreffende skin installeerd.

Er zijn ook nog skins die  sat picons gebruiken.

aangepast door Altobelli
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de gegevens doorgeeft maak ik die wel voor je.Zelfs keuze in oranje of blauw.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik nodig heb is de provider(Ziggo) picon.

Als ik can.digitaal kies en neem de zenderlijst, bij.Ned.1etc. is de picon M7 zichtbaar. 

Als ik de Ziggo lijst kies, krijg ik bij Ned.1 etc.channel provider te zien ipv Ziggo.

Bij mijn skin staan de zenderpicons links (allemaal zichtbaar) en de providerpicons rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vermits ik die skin niet heb moet ik echt de grootte van het picon hebben en kleurdiepte.Ook hoe de benaming juist is.Met een programma als paint pf paint shop kan je dat trouwens zelf maken.Doe dit hier voor al mijn picons.Of je zoekt er eentje via google.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie het vakje wel.Kan je eens een picon naar mij sturen van een andere provider ? Of hier plaatsen.Dan laad ik deze down en maak je er eentje van ziggo.Moet dan wel de juiste providernaam weten maar denk dat dat gewoon ziggo zal zijn.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...