Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Je schetst een ideale wereld zoals het er volgens jou uit zou moeten zien.

Hherverdeling van geld is een nivellerende sociale gedachte.

Iedereen gelijk is een communistische gedachte.

Er zijn overeenkomsten en geëxperimenteerd is er al in het verleden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ho ho

nivellerende sociale gedachte, en communistische gedachte   is uw eigen portie, interpretatie

 

de zwart rood blauw geel groeperingen staan buiten het discours

er zijn langer dan vandaag, ook kapitalisten en economen ervan overtuigd dat het op potten van geld nergens toe leiden zal

 

wat doe jij met 1 Miljard?

al dan niet heel bang worden!

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan ga der maar aanstaan

hoe je het onderbrengt en zodanig dat je het niet zomaar kunt verliezen bij een BankCrash

een team van 20 mensen heb je minstens nodig (wel te verstaan betrouwbare mensen)

 

1 miljard onder je kussen of matras is een dikke bult

daar slaap je niet meer gezond op

je kunt het beter zo snel mogelijk opmaken opdat je omgeving en jijzelf er wat aan heeft

 

het was echter enkel een voorbeeld  ;)

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

bron NU.nl

 

het britse pond en de bedrijvenwereld in de UK klaagt steen en been

ze willen inspraak in de Brexit

HA :laugh:

d

 

Lager pond is prima. Bevordert de export en vermindert de import, en dat had de UK nodig want het was een import natie. Handelsoverschot was negatief. En voor mij als tourist ook prima. Iedereen happy behalve de bankenwereld.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omgedraaid, wij worden met onze producten te duur in Engeland en verliezen export, wij hebben in Europa ook nadeel van het zwakkere pond

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv schreef op 09 Okt 2016 - 11:53:

Omgedraaid, wij worden met onze producten te duur in Engeland en verliezen export, wij hebben in Europa ook nadeel van het zwakkere pond

Mee eens, maar ik redeneerde vanuit de UK optiek.

Voor Nederland zou het beter zijn als de Engelse visie op Europa "gewonnen" had t.o.v. de Duits-Franse visie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

d

 

Lager pond is prima. Bevordert de export en vermindert de import, en dat had de UK nodig want het was een import natie. Handelsoverschot was negatief. En voor mij als tourist ook prima. Iedereen happy behalve de bankenwereld.

reken er niet te hard op dat je als toerist goedkoper uit bent. Als de pond goedkoper wordt moeten de UK inwoners (en jij als toerist) gewoon wat meer betalen voor de dingen die je afneemt. Ik kom geregeld in het VK en ik zie gewoon hoewel de pond goedkoper is dat je er toch net weer even niets aan hebt. En wat Cees al zei, als het pond goedkoper wordt worden wij te duur.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me logisch dat als HET BRITS bedrijfsleven klaagt en inspraak wilt hebben dat er lagere winsten verwacht worden, ergo de brexit is in zijn geheel niet goed voor de UK.

 

enkel voor

some old farts who'll kick the bucket soon anyhow

 

Wetende dat men in de overige EU landen snel af wil van the UK zullen er zeer zeker heel wat voordelen in de hoofden van de EU ministers van financiën en financiële instituten berekend zijn.

 

Bovendien wat exporteert the UK eigenlijk?

whiskey - lamsvlees - Cheddar - en maandverband :grin:

 

Behalve dan het import<>export principe met Vallue added Tax afromen?

(china en korea goederen die plots 5% duurder worden als ze aan de Vasteland EU staten doorverkocht worden zonder dat het ooit het Eiland der Britten heeft gezien)

 

my two cents 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lager pond is prima. Bevordert de export en vermindert de import, en dat had de UK nodig want het was een import natie. Handelsoverschot was negatief. En voor mij als tourist ook prima. Iedereen happy behalve de bankenwereld.

 

Ahum, en mijn verkoop naar de UK is met 35% gedaald en ben daar niet erg happy over.  Wellicht een paar lessen economie gemist op school?

Link naar reactie
Delen op andere sites

boudeman bedoelt precies wat jij aangeeft.

 

Voor de Engelse export werkt het lage pond in het voordeel omdat Engelse producten goedkoper worden in het buitenland.

Als Nederlandse ondernemer met export naar GB mag je op Brusselse blaren zitten want jouw producten worden voor de Engelsen duurder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan afwachten hoe de toegang van het VK tot de Europese markt eruit gaat zien na Brexit, want dat wordt een heikel punt.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...