Ga naar inhoud


tivùsat CI module


Aanbevolen berichten

Ik zag daarnet op KingofSat dat tivùsat sinds kort Rai 4K uitzendt op Hot Bird (12399 H).

Mijn Philips TV-toestel heeft een interne 4K tuner en ik heb een tivùsat kaartje die ik momenteel gebruik in dreambox met oscam.

 

Met welke CI modules zou mijn tivusat kaartje moeten werken in mijn TV ?

Ik heb hier nog 2 modules liggen:

- oude CI-module met wereldbol van TVV (niet de witte)

- Fransat Neotion CI+ 1.3 module

 

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zover ik weet, kan een Tivusat smartcard in geen van de door jou genoemde twee modules.

Tivusat heeft zijn eigen codering. Met een eigen bijbehorende module. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een goede kennis in Italië die ook zijn code fiscale beschikbaar wil stellen ben voor voor minder dan € 100 klaar voor dit kaartje en module.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zon gouden kaart , maar heb geen 4k tv. Kijk rai4k via de webif. Op Mijn pc met fullhd monitor. Je kan zien dat het beeld veel scherper is dan de HD versie. Ik heb de kaart in oscam zitten.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...