Ga naar inhoud


Geen beeld meer op DM7020HD


stuk

Aanbevolen berichten

jeevanhoof het gaat natuurlijk wel over een dreambox 7020hd 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo, even snel naar m'n ouders gereden voor een canal+ kaartje, en wat denk je.........jawel hoor! het werkt. mijn kaart werkt in hun ontvanger ook niet, moet dus de kaart zijn. morgen maar eens met C+ aan de gang voor een nieuwe kaart. heel veel dank allemaal.

Waar zouden we zijn zonder een forum!

Groet,

 

P.S. zal van week eens kijken om alle software te updaten.

aangepast door stuk

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou je kaart in de ontvanger steken en eens een tijd op laten staan vb rtl4 hd of... wel een nieuwe fastscan doen he anders zit je nog met oude zenders die het niet meer doen 

en je hebt toch een softcam in je ontvanger zitten anders werkte die van tevoren ook niet he 

of je kaart heeft misschien een update gemist en dan heb je natuurlijk ook ...

en je moet geduld hebben voor de update ..kan wel een uurtje duren 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog een vraag. als ik de nieuwe firmware wilt uploaden dat doe ik dat door het IP-adres in te vullen. ik krijg alleen het onderstaande scherm. PC draaid op windows 10.

 

 

post-42713-0-58058000-1467143461_thumb.png

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zet eerst de box uit. Start dan op terwijl je op de box de onderste toets ingedrukt houdt. Laat pas los als een ipnr zichtbaar Is. Gebruik dan dat ipnr. Succes

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk effe in de handleiding die ik erbij heb gezet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog een vraag. als ik de nieuwe firmware wilt uploaden dat doe ik dat door het IP-adres in te vullen. ik krijg alleen het onderstaande scherm. PC draaid op windows 10.

Heb je wel een zenderlijst ingeladen via Applicaties of met behulp van de PC? Zo te zien niet. Als je een nieuwe firmware laad, moet je als dit gedaan is eerst de softcam installeren. In open pli is dat standaard Oscam (wordt om gevraagt JA of Nee), daarna moet je de zenderlijst installeren. Hierna zal de box normaal moeten werken met een kaart.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

zet de schakelaar aan de achterkant uit ...dan druk je op een toets links vb bovenste en hou die in en zet de schakelaar terug aan aan de achterzijde 

wacht effe dan komt er dhcp op het lcd scherm en wacht effe tot het ip verschijnt 

als je dat hebt dan vul je het ip op je pc in enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, even snel naar m'n ouders gereden voor een canal+ kaartje, en wat denk je.........jawel hoor! het werkt. mijn kaart werkt in hun ontvanger ook niet, moet dus de kaart zijn. morgen maar eens met C+ aan de gang voor een nieuwe kaart. heel veel dank allemaal.

Waar zouden we zijn zonder een forum!

Groet,

 

P.S. zal van week eens kijken om alle software te updaten.

goed dat je die test gedaan hebt

 

met canal+ bedoel je natuurlijk CANAL+ (Franse Paytv) of toch onze CanalDIGITAAL (Nederlandse Paytv) ?

 

omwille van de duidelijkheid

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Wat een vreselijke poeha weer over een heel simpel issue. De kaart is gewoon (niet goed) opgewaardeerd. Een instelfout in de softcam of fout bij Canal Digitaal.. Canal Digitaal kun je bellen om te vragen of er een administratief probleem is. Bij een administratieve afsluiting zegt de gevonden datum op de kaart helemaal niets! Dat is na Seca1 al veranderd. Ze hebben nu andere methodes om een kaart af te schakelen... Is er geen administratief probleem dan even de config nalopen... Eventueel de kaart in een werkende omgeving plaatsen, heractivatie aanvragen. Box op SBS6 en maximaal een uur wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...