Ga naar inhoud


Geen SyFy en 13th street meer vanaf 1 juli 2016.


Tjoeben

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Van wat je zegt van die zenders is financieel al niet mogelijk omdat satelliet ruimte schaars is en HD zenders meer plaats innemen.

Ze zijn net naar de 23.5 gegaan omdat die goedkoper is dan de 19.2 waar ook de grote providers de ruimte inpikken en waarschijnlijk iets meer kunnen op tafel leggen van geld ook.

Met hoe ze bezig zijn bieden ze liever zenders aan dat ze in hun hele M7 aanbod kunnen steken dan ruimte voor belgie en nederland nog te houden.

Je ziet meer en meer transponders gebruiken dat gedeeld word met die andere M7 aanbieder op de 23.5

Financieel zou alles mogelijk moeten zijn maar misschien is geen geld genoeg maar hoe zou dat komen? Slecht aanbod en telkens aanpassingen doen omdat men geen duidelijk beleid heeft? Draaikonten zijn het tot dusver met al die veranderingen.

 

Satellietruimte zou er genoeg moeten zijn, landen om ons hebben geweldig aanbod, in HD en zowel free to air als betaal televisie. Dus dat zou geen punt moeten zijn. Grootste punt zou zijn: te kleine afzetmarkt. Nederland is dicht bekabeld en het is ook makkelijk kabels leggen in ons polderland. Om ons heen is dat allemaal net even anders dus ik denk dat zoiets ook zeker een rol speelt. 

 

Ik ben in ieder geval blij met de satelliet als medium en voornamelijk de enorme fta keuze, veelal dus in HD maar ook de radiokeuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel als je in belgie woont en je hebt een nieuwe decoder van canaldigitaal met abo dat je dan toch niet de zenders RTL crime en telekits kan zien moest het waar zijn dat deze beschikbaar komen via het internet !

Zal niet lukken chukky2

 

dat was niet de vraag chukky2

maar een gerucht

Is intussen geen gerucht meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men (M7) moet kijken naar de collega's van andere aanbieders wat betreft zenderpakkets.

 

Dan erbij vertellen dat er veel gratis Duitsland is, Engeland en voor de liefhebbers ook Frankrijk. Ze laten te vaak de radiokant onderbelicht, daar is zeer veel van te ontvangen.

 

Daarnaast, en dat is goed, moeten ze zich gaan concentreren op enkel HD zenders wat betreft de pakketten die ze aanbieden. Eurosport hoort uiteraard in HD, Fox Eredivisie moet volle bak alle kanalen doorgeven, Film1 en Sport 1 (ziggosport) ook, ze hoeven alleen de collega's na te doen en er wat prijs net onder zitten en aanbod beter wegzetten om volk over de streep te treken. Zorg voor voldoende signaal zodat mensen met kleine schotels toekunnen (vinden doorgaans de vrouwen beter, die van mij niet want 100 cm schotel was prima, kon nog wel groter...) en kijk eens aan wat een aanwas er komt, weet ik zeker, ook de caravans, kampers, parken etc. etc. zoude er wel bij varen. Zet eenvoudige ontvangers in die kwalitatief beter zijn dan de matige slecht aanvoelende en uitziende decoders van nu en je zet iets neer wat helder is, concurerend vooral maar ook meer biedt dan gemiddeld. Concentreer op de Astra 3,2 en 1 en voor de liefhebbers Hotbird ipv Engeland als extra aankondigen.

Beetje buiten de kwrstie: maar m7 kan moeilijk concurreren tegen kabelaar en iptv. Ook al komen ze met een mooi aanbod en etc. De tijd van 1 tv ligt ver achter ons, en bij kabelaar betaal je 1 prijs voor tot 4 tv's en bij iptv, naargelang je woont tot 3. Voor basis bij 4 tv's ben je hier het goedkoopst uit zonder triple pakket aan 16.40€. Daar kan M7 niet aan tippen, en dat zal hen afgestraft worden. Ik hoor dat M7 veel abonnees daardoor verliest.

Ze moeten met een systeem komen, met een centrale server en slave, liefst interactief. Waardoor 3 of 4 tv's kunnen met 1 abbo.

Nu is m7 vanwege vrije hardware keuze en hobby oplossing nog intersant.

Maar ze zullen met een zeer deftig pakket moeten komen, als ze enkel met hun orca doorgaan. Want nu is cd voor ons interessant, omdat dit hier de enige oplossing is. Maar kunnen ze enkel met expats blijven leven?

Of ze slim zijn, hun zenders via ip aan te bieden, vrees ik voor, want de grote isp's werken met een data limiet, en waar ik woon, kan je het met 4 mbps wel vergeten.

P.s. prijzen, zonder huurgelden. Bij bepaalden kan je nog kopen, maar daar zou verandering in komen. Dit meldende om verkeerde en onnodige discussies over prijzen te voorkomen

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar beperkt het zich niet alleen tot SyFy en 13th street.

Ook D17 is in alle stilte uit de lijsten verdwenen heb ik recent gemerkt.

 

Zo wordt het Franse aanbod toch erg karig...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar beperkt het zich niet alleen tot SyFy en 13th street.

Ook D17 is in alle stilte uit de lijsten verdwenen heb ik recent gemerkt.

 

Zo wordt het Franse aanbod toch erg karig...

Ik mag hier nog van geluk spreken dat ik het Franse aanbod via DVB-T kan ontvangen, maar zoals eerder op dit forum door iemand gemeld gaat het meer en meer naar streamen via internet gaan. Zie nu ook RTL crime en RTL telekids.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze meer via ip gaan, heb ik persoonlijk niet zoveel tegen. Maar dan wel in een apart pakket, bv ip pakket. Want nu is het oneerlijk, dat ik met mijn goedgekeurde module en kaart die niet kan zien. Ten 2de, kan ik vanwege mijn snelheid waaar ik woon ze zelfs niet zien, mocht ik de geschikte ontvanger hebben.

Hier is volgens mij sprake van discriminatie tussen klanten en zullen dringend consumenten organisaties en anderen zich móeten moeien. Want ik gebruik goedgekeurd materiaal van hen, betaal ik mijn abonnements geld, en heb ik recht om deze zenders te zien. Hier doet volgens mij M7 serieus aan contractbreuk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vraag je toch om zo'n gratis orcabak?

Kun jij ook alles weer zien.

1. Er mag dan naar België geen geo blocking zijn.

2. Ik zou graag eens zien, hoe je beelden, vooral als ze in hd zijn,goed zal laten tonen aan 4 mbps. Mijn telefoon verkeer gaat over diezelde lijn (voip) en als de telefoon overgaat, moet ik als ik download, deze pauzeren, omdat telefoneren anders niet gaat.

3.ik zie niet in, waarom, ik een orca bak zou moeten hebben, ik heb trouwens door hen goedgekeurd materiaal, en zou dus recht moeten hebben deze te ontvangen, ik betaal net als orca bak gebruikers mijn abbo.

4. Ik ben verplicht internet te hebben, om deze zender te zien, ook al betaal ik ervoor. Iemand met een data limiet wordt er ook dan nog eens mee gestraft.

 

Dat ik fsi2 en andere niet kan zien, met mijn linux via oscam, ben ik 100% mee akkoord, het is niet goedgekeurd door hen.

Dit is mijn mening, en anderen hebben recht op hun mening, maar nu doet M7 in mijn ogen aan discriminatie, en zouden die ip zenders in een apart betaald pakket moeten komen.

Zowel bij onze kabelaar als iptv aanbieder, kan ik met hun hardware alles zien. En vod reken ik niet mee, omdat je daar meestal apart voor betaald. Bij het ene product weet je van dag 1, dat het niet kan.

En voor hun vod diensten, heb je zelfs geen internet nodig, ze doen dit via een andere ip adres.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel deze namiddag naar een paar juridische diensten, om die praktijken aan te kaarten, en ben benieuwd, wat hun antwoord zal zijn.

Probleem is echter dat het onduidelijk is onder welke wetgeving cd valt bij Belgische klanten, België, Nederland of Luxemburg waar de hoofdzetel is gevestigd.

Niet dat ik een juridische strijd zal aangaan, die ik nooit zal winnen, maar enkel uit nieuwsgierigheid.

Het staat wel duidelijk op hun site voor de ontvangst van die kanalen, maar niet destijds als ik de hardware aanschafte.

Ook mensen een extra Internet aansluiting verplichten, lijkt me vergaand.

Ps. Waar canal digitaal wordt ontvangen, is er geen breedbandinternet

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen poot om op te staan.

Als jij met jouw gecertificeerde apparatuur niet jouw abo kunt zien dan zal CD of TVV in het gunstigste geval je een gratis orca m7 kastje sturen.

Daarmee kun je alles zien waarop je een abo hebt.

Argument wat zij zullen aanvoeren is vanwege strengere encryptie.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat je zegt van die zenders is financieel al niet mogelijk omdat satelliet ruimte schaars is en HD zenders meer plaats innemen.

Ze zijn net naar de 23.5 gegaan omdat die goedkoper is dan de 19.2 waar ook de grote providers de ruimte inpikken en waarschijnlijk iets meer kunnen op tafel leggen van geld ook.

Met hoe ze bezig zijn bieden ze liever zenders aan dat ze in hun hele M7 aanbod kunnen steken dan ruimte voor belgie en nederland nog te houden.

Je ziet meer en meer transponders gebruiken dat gedeeld word met die andere M7 aanbieder op de 23.5

 

Volgens mij is astra 23,5 zo goed als leeg, kan iig nog genoeg zenders bij dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geen poot om op te staan.

Als jij met jouw gecertificeerde apparatuur niet jouw abo kunt zien dan zal CD of TVV in het gunstigste geval je een gratis orca m7 kastje sturen.

Daarmee kun je alles zien waarop je een abo hebt.

Argument wat zij zullen aanvoeren is vanwege strengere encryptie.

Bij tvv, zou ik volgens de juridische dienst mijn abbo binnen de 30 dagen kunnen opzeggen, omdat zenderwijziging en onmogelijkheid de zenders te ontvangen, gelijkstaat als contractbreuk. Ze hebben zelfs ( maar ik ook niet) geen recht, om een schadevergoeding te eisen. Van cd, weten ze het nog niet, omdat ze de Nederlandse wetgeving niet kennen in dergelijke geval.

Ten 2de, kan ik met zo'n bak geen iptv doen, vanwege de beperkte snelheid.

Dan is er ook nog vanuit cd onduidelijkheid over een mogelijke geo lock.

Op de vraag of ze kunnen maken, of ze me kunnen dwingen een extra internet aansluiting te nemen, was onduidelijk, maar ze doen in iedere geval aan contractbreuk, wat bovengenoemde mogelijk maakt bij tvv. Maar of hier daarover verder typen aangeraden is, of een andere topic, laat het even weten. Maar van mij kant niet direct meer info, tenzij daarover nog gezond gediscussieerd mag worden desnoods in ander topic.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...