Ga naar inhoud


Geen SyFy en 13th street meer vanaf 1 juli 2016.


Tjoeben

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij tvv, zou ik volgens de juridische dienst mijn abbo binnen de 30 dagen kunnen opzeggen, omdat zenderwijziging en onmogelijkheid de zenders te ontvangen, gelijkstaat als contractbreuk. Ze hebben zelfs ( maar ik ook niet) geen recht, om een schadevergoeding te eisen. Van cd, weten ze het nog niet, omdat ze de Nederlandse wetgeving niet kennen in dergelijke geval.

Ten 2de, kan ik met zo'n bak geen iptv doen, vanwege de beperkte snelheid.

Dan is er ook nog vanuit cd onduidelijkheid over een mogelijke geo lock.

Op de vraag of ze kunnen maken, of ze me kunnen dwingen een extra internet aansluiting te nemen, was onduidelijk, maar ze doen in iedere geval aan contractbreuk, wat bovengenoemde mogelijk maakt bij tvv. Maar of hier daarover verder typen aangeraden is, of een andere topic, laat het even weten. Maar van mij kant niet direct meer info, tenzij daarover nog gezond gediscussieerd mag worden desnoods in ander topic.

 

een extra internet abbo heb je niet nodig,

FOX BE op Tvv gaat ook met elke internetprovider open ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

een extra internet abbo heb je niet nodig,

FOX BE op Tvv gaat ook met elke internetprovider open ;)

Waar hier tvv staat, is er geen breedband internet. Dus geen fox. Aangezien tvv tezamen met een isp samenwerkt voor alles in èèn, zou tvv een modem moeten leveren, met een signaal, dat ontvangst fox regelt. Zowel bij kabelaar als ip provider, is er voor extra interactiviteit en etc. geen internet nodig. De kabelaar plaats een modem, met een apart ip adres, en de ip aanbieder ook. Je kan nu vinden, dat ik overdrijf, maar als zij vanwege financiële overwegingen, via ip gaan, dan moeten ze zorgen, dat zonder meerkost dit signaal de decoder binnenkomt. Ook al heeft de klant geen internet.

Beetje top offic: een uur iptv streamen neemt algauw 1 Gb data. Veronderstel, dat je 2 uur per dag ziet, en een maandelijkse data heeft van 50 Gb, je zal mogen puzzelen, als je meewonende kids heeft die dan ook nog eens dagelijks youtuben.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje raar, ze hebben nu de 2 kanaal sloten vrij van 13th street en syfy, men zou nu toch FOX BE over satelliet kunnen verspreiden.

 

 

Goed idee.

Maar er wordt meegelezen door TvV... nog niet wanhopen dus.

 

Vrees ik voor Johan45; ze willen hun nieuwe ontvangers slijten...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje raar, ze hebben nu de 2 kanaal sloten vrij van 13th street en syfy, men zou nu toch FOX BE over satelliet kunnen verspreiden.

 

 

En het nieuwe kanaal van de SBS groep (zes meen ik) dat later op dit jaar opgestart wordt.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrees ik voor Johan45; ze willen hun nieuwe ontvangers slijten...

 

M7 is een provider via de sat.  Ze dienen dus ook hun kanalen via deze weg (sat) aan te bieden.

Dat ze andere vormen van verspreiden van de signalen willen opzoeken is hun goed recht, maar dat mag niet leiden dat hun bestaande klanten van de sat ontvangst een verminderd aanbod krijgen omdat zij die andere weg niet aankunnen.  (Internet verbinding is te traag)

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg een nieuwsbrief van tvv. ( jawel, om te weten wat en hoe met tvv voor mijn ouders). Het ging erover dat tvv meegaat met je naar je vakantiehuis, met diverse tips, en dat je "niks!" Van je programma's hoeft te missen. Als tvv meeleest,maken ze wel een foutje. Want de ip zenders niet. Want ik ken er die op hun vakantiehuis geen breedband internet heeft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het volledig eens met "satt4iedereen"

Ik zowel als mijn vader en zus dus 3 aparte huishoudens hebben een abbo op Tvv en gebruiken alledrie een originele CI module (witte) met smartkaart in de Tv.

Wij hebben géén decoder, willen dit ook niet en nu met hun ip stream worden wij benadeeld als ze zulke zenders gaan doorgeven.

Als ik ip tv wil zal ik wel een andere ip provider nemen, nee wij kiezen voor sat. tv hou daar dan ook rekening mee a.u.b.

 

En voor het tweede puntje als ze dan toch zouden meelezen op dit forum, doe inderdaad iets voor een 2de tv.

Dit zou gelijk moeten zijn aan je eerste abbo zoals andere providers doen en niet zoals nu die paar zenders op je extra kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Intussen heeft TV Vlaanderen nog geen aankondiging gemaakt voor evenwaardige vervangers voor SyFy en 13Th Street.

Als dat er niet snel gaat komen, dan stap ik over naar Basic Light. Zo simpel zal het zijn.

Want een muziekzender en 2 Playboys zijn geen vergelijkbare vervangers.

VU+ Duo 4K se, OpenPli 8.2, WaveFrontier T55, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heeft TV Vlaanderen nog geen aankondiging gemaakt voor evenwaardige vervangers voor SyFy en 13Th Street.

Als dat er niet snel gaat komen, dan stap ik over naar Basic Light. Zo simpel zal het zijn.

Want een muziekzender en 2 Playboys zijn geen vergelijkbare vervangers.

 

Die twee Penthouses zitten in Basic + (abonnement = 24,9 euro), dus bij Basic is enkel 192TV bij gekomen, terwijl er sowieso al een stuk of acht muziekzenders in het basispakket zaten. Als ze hun midden abonnement zo blijven uithollen (met daarbij ook nog eens ip zenders), dan is het inderdaad verstandig ofwel naar Basic plus over te stappen, ofwel naar Basic light. Een minimale geste naar mensen op campings ed (hun grote doelgroep) zou kunnen zijn FOX via de gangbare weg door te geven. Die mensen zullen wellicht toch nooit overstappen naar de gepushte TVV-ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...