Ga naar inhoud


nieuw DM900 UltraHD


youngblood

Aanbevolen berichten

ok mooi dat die al wel gewerkt heeft 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het bij iemand getest op mijn DM7080

Dag Satmaat,

 

Weet je toevallig nog met welke image dit was? (CI+ van Telenet)

 

Alvast bedankt voor de reply.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was toen op een DM7080 met OE2.2 firmware en GP3.3
Had ook dreamciplus plugin geïnstalleerd (via het net te downloaden, plugin zit nu aan versie 5)

zoek naar:    dreamciplus_5.0_all.deb                                                      dreamciplus_5.0-r3_all.deb

aangepast door satmaat
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van dm 800 heb ik nu een dm 900. Echter krijg ik geen beeld via canaldigitaal, wel bvn. Door een overvolle agenda geen tijd om dit uit te zoeken..... wie kan me helpen tegen een vergoeding? woonomgeving land van maas en waal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er voor de Dreambox ook een fbc tuner komen ? Dan ga ik namelijk geen vu ultimo 4K aanschaffen die fbc tuner zou voor mij de enige reden zijn om toch voor de vu te gaan.. ik heb echter mindere ervaringen met vu in het verleden en de dreamboxen die ik in het verleden had 8000 / 800se / en nu de 7080 nooit echt problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, maar wellicht is het handig te bedenken dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst vormen.

 

Aan de andere kant, waarom veranderen wanneer je tevreden bent met een merk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en misschien nog wat afwachten met kopen tot de images ook het tuner probleem heeft opgelost op DVB-C als dit op dit moment al niet is opgelost,heb het niet meer gevolgd sinds laatste melding hier.

en is de tuner ook DVB-Sx2 ????? of heb ik er over gelezen?????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik zal proberen dan.

-supersnelle flashing/booting/zapping, dus qua processor en geheugen is deze heel goed.

-slechte tuner (of heb ik gewoon pech gehad?). Ik heb gain 1,5-2dB lager dan met de dm800se. Ik vraag me af of de tuners compatibel zijn, zo ja dan steek ik de tuner van de 800se in de 900. Tuner B is wel een stuk gevoeliger dan tuner A (0,5 dB), maar toch ver van de 800se.

-verschillende images (origineel, Newnigma2, Oozoon, OpenATV, DreamElite) draaien heel goed in multiboot (Barry Allen 12.41) op usb stick. Nadeel is dan uiteraard de booting daarvan, aangezien de usb veel trager is dan de interne flash.

-over 4K kan ik niets zeggen, ik heb nog geen 4K TV, maar HDR ondersteund de 900 niet. Ben van plan om een E6 van LG aan te schaffen, die zowel HDR als Dolby Vision ondersteunt.

Eerlijk gezegd, ik heb hem gekocht om Youtube live streams te kunnen bekijken (bedankt @satmaat), wat met de 800se niet mogelijk was.

En om de vraag van  @digitaal kijker te beantwoorden: nee, die ondersteunt geen DVB-S2x.

Aarzel niet om vragen te stellen.

aangepast door jerkoffsky
Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom is het ook dreambox he stefke

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...