Ga naar inhoud


samsung us 55ks9000 Regio code


Aanbevolen berichten

Als je een Harmony aanschaft hoef je alleen de factory & info button in te geven daar heb je genoeg aan.

En ga je met de afstandbediening verder .

 

Als jij deze bijdrage van Avalon bedoeld als antwoord op mijn vraag dan weet ik nog steeds niet wat jij precies bedoeld met een Factory knop.

Maar ja, als jij dit verder niet wil toelichten dan houd het voor mij verder ook op.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo

 

Je kan in de database als je een login hebt aangemaakt bij logitech de factory & 3 speed remote button apart programmeren.

@jurgen heeft gelijk als je alleen de standaard afstandbediening hebt geïnstalleerd dan is deze knop niet beschikbaar moet apart geprogrammeerd worden.

 

3 speed button heb je niet nodig alleen de info en factory button op je harmony wel eerst installeren.

 

Als je op website van logitech  Service commands 3Speed & Factory in de zoek functie invult daar zie je tal van antwoorden.

 

Waarom heb je niet even de service remote besteld die had je voor 25 euro gehad heb je nog een pm gestuurd waar je hem kon halen..

 

Mazlzlz

Avalon

 

I have gone to the beach !!!!!!!!

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag de regiocode ingesteld op NL-Benelux , zodat de kanalenlijst van CD ingelezen kan worden.

Dit hebben we gedaan met service afstandbediening van Samsung, zoals men op dit forum is uitgelegd.

hiermee wil ik jullie allemaal bedanken voor het mee denken.

Van de handelaar hebben we nog niets gehoord.

 

Het slotje kan hier op gezet worden

Clarke Tech 2100 (maxplus 2100)Philips 7141

Humax 5400, Venton 200HD

Amiko 8900HD

lnb astra1,astra3,astra2,hotbirt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zoals ik zei heb ik de tropic gelezen maar kom er niet uit omdat mijn afstandsbediening geen info heeft zoals de foto laat zien ook laad de tv npo 1 niet wel npo radio dus kom ik niet verder

 

gr Jack

 

ps ik heb ook een brief geschreven naar de eu commissie hierover het is toch van de domme dat dit nog kan gebeuren in europa

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het topic nog eens door :)

 

Door lezen kom je erachter dat er bij de k-modellen geen Afstandbediening geleverd word met meerdere knoppen en dat  je een Logitech harmony of service remote moet hebben waar die knoppen wel op zitten of 2 kratten Grolsch :) .

 

Welke regio zit je ?

 

Mazlzl

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Zou EU_BENELUX beschikbaar zijn op alle varianten als keuzemogelijkheid? Zijn er nadelen aan eventueel EU alleen?

 

Ik heb op een 'website' de UE55KS8000 besteld. Daar konden ze bij navraag garanderen dat ze de UE55KS8000LXXN zouden versturen, ik vertrouwde het zaakje niet 100%, maar ben uiteindelijk toch overstag gegaan.

Vandaag werd de UE55KS8000TXZT (Italiaans) geleverd. Vooral dat die 'L' ook een 'T' geworden is vraag ik mij af of er überhaupt wel de keuze is om hem op Benelux te zetten voor ik het risico neem.

 

Voorlopig zit de tv nog in de doos, ik ga nog even afwachten wat de website te zeggen heeft na hun miskleun. ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de doorsnee windows kist heb je daarvoor wel editors zoals Notepad ++ van windroos zelf

 

Notepad++ is Godzijdank niet van Windows.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steve waar haal je die onzin Vandaan dat je er andere Firmware in moet zetten ?

 

Er hoeft geen andere Firmware in Alleen de stappen volgen die ik uitleg in de andere topics over Samsung van dit forum..

Je dient alleen de Localset in het service menu naar EU-Benelux te zetten Thats all.

De rest is uitgelegd in de topics die je in dit forum kan vinden over Samsung Localset..

 

Service remote of logitech harmony aanschaffen en HEEL GOED LEZEN !!

 

Mvg

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

niks geen extra a.b. aanschaffen.gewoon usb stick er in en klaar

 

Kan je dat dan ook even uitleggen in een stappenplan hoe je dat doet om de Local-set naar EU-BEnelux te zetten met een USB stick ?

 

En welke server moet je dan naar zoeken ? Als je de van Samsung bedoeld dan blijft de LOCAL-SET op Italiaans staan.

Het is en blijft een wazig verhaal van jou kant kan er geen chocola van maken.

 

Mazlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net eens zitten kijken op die server,maar als ik bij de Ks8000 kijk staat daar de firmware die ook op de originele Samsungsite staat,krijg je normaal als OTA

Dit heeft niks te maken met het omzetten van de localset.

Big Bisat +VU Solo 4K,DM800se +DM800 ,Samsung 65 KS9000, Samsung 59 6910 ,Samsung 40JU6440,Nuc6i5SYH,

PS4 1TB ,Samsung S7,Google Nexus 5x  , Google Nexus 7 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...