Ga naar inhoud


samsung us 55ks9000 Regio code


Aanbevolen berichten

Daarom vroeg ik ook als STEVE een stappenplan kon maken hoe de LOCALSET om te zetten.

 

Als je een OTA update doet veranderd er niks aan de instellingen.

 

 

Mazlzl

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites


uitleg

 

en op de server staat de software (dit bestand is te groot om hier te uploaden.

 

om op de server te komen,Zie het eerste bericht in de rokende soldeerbout

 

ftp://77.172.185.158

 

@Steve heb je nu het stappenplan al klaar hoe je dat nu doet met de firmware daar ben ik en met mij nog vele anderen zeer benieuwd na.

 

Heb een nieuw tv bij de Fnac in Lissabon gehaald die wil ik graag omgezet hebben dus graag even uitleg hoe je dat doet zonder een afstandbediening te kopen.

 

De firmware op een USB-stick gezet maar het blijft hetzelfde.

 

 

Mazlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het zipbestand wel uitgepakt??

 

Inderdaad het  msd bestand op de stick zetten,dan ga je naar update,je tv ziet het bestand op je stick en vraagt of je het wil installeren,start na het installeren automatisch 

 opnieuw.

 

Op de Samsung site staat de nieuwste firmware,is internationaal,even naar beneden scrollen.

 

http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/s-uhd-tv/UE55KS9000LXXN

 

 Versie : 1160.6

Big Bisat +VU Solo 4K,DM800se +DM800 ,Samsung 65 KS9000, Samsung 59 6910 ,Samsung 40JU6440,Nuc6i5SYH,

PS4 1TB ,Samsung S7,Google Nexus 5x  , Google Nexus 7 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He grapjas die service remote heb ik wel.

 

Maar de manier die jij beschrijft gaat het echt niet mee lukken Localset krijg je er echt niet mee gewijzigd je kan alleen de nieuwere firmware versie erin zetten..

 

Met een service remote ben je binnen 30 seconden klaar. En als je er een nieuwere firmware versie op hebt staan dan kan je hem niet meer downgraden.

 

MAzlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dank (vooral aan Avalon),

 

In twee minuten mijn Oost-europese 43KS7500 omgezet naar de Nederlandse versie met HbbTv (een Logitech ab gebruik ik al jaren). Ingesteld op Polen en UPC kiezend werkte de Ziggo kanalenlijst overigens wel.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avalon schreef op 15 Jan 2017 - 16:18: Avalon schreef op 15 Jan 2017 - 16:18: Avalon schreef op 15 Jan 2017 - 16:18:

He grapjas die service remote heb ik wel.

 

Maar de manier die jij beschrijft gaat het echt niet mee lukken Localset krijg je er echt niet mee gewijzigd je kan alleen de nieuwere firmware versie erin zetten..

 

Met een service remote ben je binnen 30 seconden klaar. En als je er een nieuwere firmware versie op hebt staan dan kan je hem niet meer downgraden.

 

MAzlzlz

Avalon

 

 

Downgraden kan wel als de 0000 firmware tevinden is van die model.

 

Maar goed je hebt idd helemaal geen andere firmware nodig voor local set immers zijn alle eu modellen 1 en de zelfde firmware met specifieke settings voor een land die settings word dan geladen met localset info.

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...