Ga naar inhoud


Hybride Ontvangers en alweer beperking Hardware


Tripleboy

Aanbevolen berichten

 

Mocht M7, onder de mom van, de zenders vragen het voor betere beveiliging, hun film kanalen enkel OTT aanbieden, dan is het over voor CD.

 

 

Kan je mij als je blieft uitleggen wat OTT is? Als het niet anders kan, mag het ook privé.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Google:
https://www.google.nl/search?q=ott&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=8JyCV7PYM4LBaPzplfAH&gws_rd=cr

 

Het signaal komt dus via het internet i.p.v. via de satelliet.

 

Zonder dat je het merkt, komt op je ontvanger dus een gedeelte van de zenders via satelliet en sommige programma's via internet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hen puur om de centen te doen, als gebruiker betaal je evenveel of nog meer, terwijl ze weer je abo naar beneden halen i.v.m kwaliteit, dus alweer een degradatie.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OTT is mij nu duidelijk, maar ik vind het niet bepaald netjes, IPTV is denk ik een stuk goedkoper als je verplicht internet moet nemen.

uh,

redeneren we wel correct?

 

je hebt puur internet als separate dienstverlening en separaat een Abonnement bij een TV-provider per satelliet of DVB-T

OF

je hebt internet in een zogenaamde All in One aanbieding inclusief TV en telefoon.

 

IPTV en InternetTV zijn verschillend

 

IPTV krijg je enkel van de grote All in One Providers (KPN, XS4ALL,SPARQL, en een paar belgen zoals Proximus die ik niet allemaal ken)

 

InternetTV kun je van over de hele wereld halen mits je een Internet aansluiting hebt

 

zogenaamde Ondemand TV {kijken naar wens} is weer een extra voor die IPTV en KabelTV en SatellietTV Providers

Ondemand TV is altijd enkel met de gecertificeerde Receiver mogelijk.

 

De enigma2 receivers en de smart TV's kunnen dat Hybride al veel langer dan vandaag.

Voor de VU+ receivers stel ik zelfs dat ze de eerste waren het HBBTV te kunnen gebruiken

 

Het aspect ook Mobiel kijken dat is iets nieuwer maar niet echt.

De marketing is dus jaren later met OTT aan de beurt en dan zal het niet verbazen dat op aan gecertificeerde kist beperkingen kleven.

 

ciao

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet, kan je op een enigma 2 ontvanger niet officieel FOX TV (via TV-Vlaanderen) of RTL Telekids en RTL Crime (via CDS) ontvangen.

Helaas kan je dit enkel met hun officiële ontvangers wat ik helaas erg betreur. Voor mij vallen deze zenders dus weg.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij mij heel simpel, geen volledig 10 euro pakket meer, geen CD meer, dan ga ik wel over op internet TV, kost bijna geen donder en de keuze is groot, alleen niet legaal.

 

Je hebt al meerdere aanbieders, maar een aanbieder om de hoek kan alles zonder abonnementskosten aanbieden, alleen de aanschaf van de apparatuur kost nog geen 90 euro.

 

Satelliet is fijn voor FTA als CD dwars gaat liggen, de keuze is niet aan CD, ik ben hier in huis de bepalende factor.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is bij mij heel simpel, geen volledig 10 euro pakket meer, geen CD meer, dan ga ik wel over op internet TV, kost bijna geen donder en de keuze is groot, alleen niet legaal.

Het mag dus niets kosten, desnoods gaan we illegaal handelen.

 

Wat is het volgende? de benzine is te duur, ik hevel de benzine wel over uit de tank van mijn buurman?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat hier niet over het mag niet kosten, maar over een product waarvoor men betaald die niet ontvangen kan worden. zelfs niet als je een interactieve spul gebruikt van hen. Wie wil eens proberen of iptv binnenkomt met deze snelheid:

post-40019-0-92489200-1469428078.png

En dan gaan we nog niet spreken over geo lock.

Net alsof men bepaalde auto's, op bepaalde autosnelheden plots zou weigeren, en geen alternatieven aanbied.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...