Ga naar inhoud


triple lnb ontvangstproblemen


bluefoxamazone

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

"oorzaak" gevonden...?

zie het begin van de posting... geen ontvangst op de vlaamse radiozenders... andere decoder gezet en alles werkt zoals het hoort... iemand een verklaring..?

nog even verder "gespeeld"... gezien ik op de Philips decoder wél de radiozenders radio 1 en 2 kan nemen dacht ik natuurlijk dat er iets mis was met de M7 decoder. Via een vriend kreeg ik de kans om nog drie extra M7 toestellen aan te sluiten. Je raadt het reeds; op alle 4 toestellen dus... geen radio zenders Radio 1 en 2 :  "geen of zwak signaal" Sluit ik de Philips aan: Radio als een tierelier... raar toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Bobby,

voorlopig staat er nog altijd een 60 cm schotel met een triple kop. Ik heb goed beeld maar geen reserve bij regen. De installateur zou een grotere schotel komen plaatsen maar die brak zijn voet, dus dat is uitgesteld...

Zoals ik op het forum onlangs schreef krijg ik op een bepaalde decoder geen geluid op de radio... ik plaatste een oude philips decoder en had geen probleem meer met de radio.

Ik zit vlakbij Bertogne en omwille van de bomen zit ik vrij ver met men antenne van de decoder. Vandaar dat ik vaak slechte ontvangst heb..Het probleem is ook dat dit een vakantiehuis is die vaak verhuurd wordt. Het past niet altijd om veel te gaan experimenteren, al zou ik dat wel willen.

 

met vriendelijke groeten,

 

Franky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft toch niemand te storen, zoek een kleine crt tv, die gooien ze nu met tientallen op tweedehands sites gratis en voor niks.

Die plaats je bij de schotel met de ontvanger, regel af, nadien hoef je enkel de coax van het het vakantiehuis weer aan te sluiten op de schotel.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...