Ga naar inhoud


displayport vs hdmi poort, en wat op letten bij omvormkabel?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


In de dp poort, er is maar één. Maar ik vraag me af, of er iets short met die laptop, want ik slaag er niet in om gelijk welk bleutooth apparaat te koppelen. natuurlijk wilt hij dan online drivers gaan zoeken, maar met zo"n internet dat ik hier heb, denk ik, dat het systeem vol fouten geraakt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je met de GPU dit scherm? via google, kan ik niet veel vinden:

post-40019-0-90028900-1468391190.jpg

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

.............................

 

 

Je moet bij je geluidsopties en dan afspeelapparaten de TV als standaard zetten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat helaas niet, bij geluid zie je dat hdmi staat als niet aangesloten. Ik kan de laptop eens proberen op en andere tv met hdmi, of er is iets "mis" met de DP naar HDMI adapter.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut Googlen.......

 

While my initial connection of the adater to the HDMI cable running to the LG only transfered video, I quickly determined that there must be a settings area in the audio apps that were not passing the audio from the T410s.  

 

Once you have completed the Displayport and HDMI cable connections, hit Fn +F6 to bring up Lenovo Audio control area, then select "more audio settings..." on the lower right side, then the Smart Audio app will appear.  Simply click on the icon on the upper left that reads "HDMI" - a green check mark will appear and you will have sound to the active display connected via HDMI.  

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaf geen oplossing, maar indien het weer het toelaat, morgen even naar de pc boer ermee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...