Ga naar inhoud


gezeur over schotel in de tuin van mijn appartement


gonnerke

Aanbevolen berichten

Dat is leuk om te horen , prettig weekend nog

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gefeliciteerd, je muziek ontvangst is dus zekergesteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar volgend jaar toe gaan ze offertes aanvragen voor een GSO (gemeenschappelijke schotel ontvangst) en dan beslist de vergadering of ze dit gaan doen.

 

Gefeliciteerd met je succes.

Dat met die kabel los je wel op, ook hier vond menigeen deze leeijk zodat ik de VVE geen ongelijk geef.

 

Spring tijdig in bij dat GSO project. Voor je het weet ziet er niet de (voor jou) beste keuze.

Al lijkt mij de aanleg daarvan gezien de te verwachten kosten geen gelopen race.

 

Aan de techniek wil ik mijn vingers niet branden maar als je belang hebt bij veel radioprogramma's, ga dan eerst voor jezelf na welke satellieten je tenminste (en het liefst ook nog) zou willen kunnen zien.

Bedenk dat je medebewoners waarschijnlijk vooral tv kijken. Die kun je denk ik het beste overtuigen met een breder en zeker op termijn goedkoper aanbod.

Ook goed voor het contact met je buren: houd een kleine enquête waarin je aandacht besteed aan hun talenkennis en welke zenders ze graag bekijken.

Leg ze als keuze ook zenders voor die alleen op de satelliet zitten en daar zonder abonnement te zien zijn.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat medebewoners happig zijn om die gso te installeren, want zoals je zegt kost dat wel wat. Het lijkt me ook pas nuttig om dit te installeren als er een tweede aanvraag binnenkomt om een schotel te installeren. Als het zover is ga ik wel vragen om hierbij betrokken te worden. En het lijkt me logisch dat ik eerst test vooraleer die schotel aan de gevel weg moet. Maar zo ver zijn we nog lang niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...