Ga naar inhoud


Telenet Alweer prijsverhoging


Tripleboy

Aanbevolen berichten

regionalen zijn bij telenet echt regionalen.WTV is enkel in west vlaanderen te bekijken.Belachelijk maar is zo.Tenzij dit onlangs zou veranderd zijn.

http://www.focus-wtv.be/zendgebieden

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet alleen in België is het kommer en kwel hoor ;)

 

Betaal hier nu afgerond 72 euro per maand voor een 100/100 glasvezel aansluiting + bellen + tv (zo'n 3 in 1 pakket) .. Eens even rond gekeken her en der op internet, en maar weer eens de schotel van stal gehaald (feitelijk hing hij er nog gewoon al die jaren) ...

 

Bellen en TV is opgezegd, en alleen de internet verbinding houdt ik nog, TV via de schotel is stukken en vele male beter qua kwaliteit dan dat de huidige aanbieder dat kon aanbieden :)

 

En illegaal kijken .. Tsja, wat is moreel goed, als iemand 10 euro bespaart zodat hij of zij wat te eten kan kopen, of 10 euro spendeert aan tv abbo ?!

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ben zooooo blij dat ik van die club en hun telemeter af ben. Had daar een 60 mbit down, 5mbit up abo, maar die snelheden haalde ik alleen als telenet het wilde en dat was vaker niet dan wel.

 

Nu gewoon onbeperkt datavolume, ~65mbit down en 14mbit up (vDSL2 met vectoring).

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt .. Reggefiber heeft hier toen in de wijk alles open gehad qua straat, ieder huis hier heeft nu zijn eigen glasvezel verbinding. Echter, nadat de wijk hier klaar was met aansluiten zijn ze gestopt, onder de noemer van het gebrek aan animo er voor. Zelf ben ik dus 1 van de gelukkig die nu wel hier een symetrische internet verbinding heeft (maak nogal eens een filmpje op de motorfiets, en uploaden via upc/ziggo duurde uren) ...

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 2008 ingedommeld , .... al 8 jaar weg bij telenet , kijk FTA DVB-S(2)/T

+ gratis aanbod van stievie tv & youtube , wat wil een mens nog meer :)

Voor mij part verhogen ze de prijs met 1€ per dag , geen last van alhier :)

btw: Die ze staat voor telenet !!

 

Ik heb onbeperkt internet & bellen (via vaste telefoon) , zeer tevrede :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...