Ga naar inhoud


VTi of PLi voor de VU+ solo 4K ?


Pedro4

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

om even op de Atile skin terug te komen, ik heb deze op "zwart" gezet (via Atile HD pro) en dat bevalt heel goed. Gelijk maar een andere balk erbij gedaan. Doet niet onder voor PLi. Op de Solo4k heb ik net als ceesv vanaf het begin VTi gehad en heb nog geen reden gevonden om hiervan af te stappen. OpenPLi staat wel op de ET8000, dus ik kan beiden in de gaten houden.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik lees regelmatig opmerkingen dat de Atile HD Pro Skin zo lelijk zou zijn en ja, dat klopt als je de standaard geïnstalleerde instelling overneemt, die kleuren zijn inderdaad niet om aan te zien.

Vanaf het begin gebruik ik al de Black skin en dan is het een prima skin.

 

Om ook nog even op de opmerking van Tripleboy voor zijn enthousiasme voor OpenATV te reageren.

Iedereen mag vinden wat die wil maar ik vind het wel vervelend als door hem telkenmale het gebruik van o.a. VTI in twijfel wordt getrokken.

OpenATV is net zoals andere Images niet beter of slechter maar gewoon anders.

Ik vraag mij dan ook af hoeveel ervaring Tripleboy al met het gebruik van VTI op de verschillende VU+'s heeft opgebouwd om hierover zo'n uitgesproken mening over te hebben.

 

Zowel OpenPli als VTI zijn goed presterende Images en zeker VTI want die gebruik ik nu naast OpenPli al vele jaren en ik heb daarmee nauwelijks of geen problemen i.c.m. de vele verschillende types VU+'s ondervonden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik testte afgelopen 4 jaar tal van images, en dit gedurende meerdere periodes, u doet dit niet en valt steeds terug op hetzelfde.

 

Mijn Top5

 

OPENATV - 95 %

OPENVIX  -  91 %

BLACKHOLE - 88 %

OPENPLI - 85 %

VTI - 76 %

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heeft iedereen een andre smaak ik kan me TOTAAL niet vinden in jou samenstelling m.b.t. wat jij de beste en slechtste image vind.

1-VTI

2-PLI

3-OPENATV

4-OPENVIX

5-BLACKHOLE

 

Even een aantekening 2 en 3 scoren voor mij hetzelfde.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft niets met smaak te maken, maar des te meer met een goede werking en mogelijkheden en de kwaliteit van de upgrades, o.a een hekel punt bij VTI.

 

Laat in deze je emo gedoe graag achterwege, en het slechtste image heb ik niet eens vermeld, daar is voorzeker genoeg troep voorhanden.

 

Test OPENXTA maar eens, maar ik twijfel of je daadwerkelijk ook maar iets getest hebt.

 

OPENPLI en OPENATV dezelfde score toedienen getuigt niet objectiviteit maar van onkunde, OPENATV  is de overtreffende trap van PLI.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft niets met smaak te maken, maar des te meer met een goede werking en mogelijkheden en de kwaliteit van de upgrades, o.a een hekel punt bij VTI.

 

Bij het verwerven van De Vu+Solo 4k ben ik in aanraking gekomen met de software van VTi.

 

Tot nu toe hebben alle updates nog geen enkele keer tot problemen geleid, het werkt gewoon.

Wat is jou probleem met die updates?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTI problemen met software updates ik snap echt niet waar je het over hebt, onkunde misschien?

Enige wat ik ooit mee heb gemaakt was een probleem met de satellites.xml file.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het jou misschien ook opgevallen dat sommige geconstateerde problemen vaak bij dezelfde leden optreden?

Hoe zou dat nu komen?

Als er cruciale updateproblemen bij VTI zouden zijn dan zullen die massaal gemeld moeten worden en dat is niet het geval.

Dus kom nu eens met concrete feiten waaruit blijkt dat VTI door inferieure updates niet betrouwbaar is.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al jaren zo bezig, en blijkt het alweer, en hoezo bij dezelfde leden, alsof elke VTI gebruiker hier lid zou zijn , komaan zeg, zet die oogkleppen eens af.

 

Google levert mij 37.200 resultaten alleen al voor de; vti duo2 upgrade problems

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...