Ga naar inhoud


VAKANTIE


Tripleboy

Aanbevolen berichten


dit jaar the higlands op Skye

Heel mooi daar, een aantal jaren geleden daar ook 2 dagen geweest, heel veel regen daar, maar we hadden geluk, we hadden de enigste 2 mooie zomerse dagen daar.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit jaar the higlands op Skye

Neem je ff een paar flessen voor me mee?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verplichte congé naar Lloret september/oktober, 1 weekje. Bank Popular gaan betalen ,gaat hier niet met kaartje naar ginds.

Tvv neem ik mee en de diepvries steek ik vol ijscreme. Zwemmen/snorkelen elke dag is een must. Denkelijk ook nog wat moois op la playa.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank, lijkt me op die bardames on the rocks die je drankjes serveren. The Rockefellers is voor wat ouder publiek en bevalt me goed. 7 Seas was mijn kroeg, is opgedoekt ook door het rookverbod . Nu russen daar, spreken zelfs geen Engels. Harde business ginds.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om te lezen hoe ver de favoriete vakantiebestemming van mensen uit elkaar kan liggen. Playa's, ik moet er niet aan denken.

Vanmorgen een artikel in de telegraaf over mega campings (1300 plaatsen) aan het Garda meer waar volledig Nederlands wordt gesproken. Ze betalen daar 1200 euries per week voor een stacaravan die op een meter afstand van de buren staat.

 

Een grotere nachtmerrie kan ik me niet voorstellen.

 

Zelf zoek ik gebieden op waar alleen locals wonen. Uiteraard kom je dan in de steden en bij bezienswaardigheden wel toeristen tegen maar zolang daar geen Oost-Europees gebrul tussen zit is dat wel prima.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en liefst ook geen dronken nederlanders of duitsers of... zweden, noren, finnen etc...  daarom is er voor mij nooit vakantie tijdens de zomermaanden.... Ook de warmte heeft er mee te maken... in een vakantiehuis heb je zelfde koeling, en door de warmte kan ik toch niet naar buiten toe...  Het vakantieseizoen begint voor mij weer in het najaar...  UK en CZ zijn dit jaar nog aan de beurt. Ik kies altijd stille, verlaten plekjes uit... met zo weinig mogelijk mensen. Het is tenslotte vakantie!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...