Ga naar inhoud


ip cam in netwerk ?


bemi

Aanbevolen berichten

@Sjaak,

Ik heb geen Fritz dus dat weet ik niet. Ik heb de voorbeelden van de handleidingen overgenomen. Bij mij thuis is het ook 192.168.178.1, nooit behoefte gehad om daar iets aan te veranderen.

 

Maar wat die 2 kapiteins betreft, ik denk dat bemi jouw hulp nog wel kan gebruiken bij het netjes instellen van een vast IP adres voor de camera in de Fritz

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hi

ik heb alles opnieuw geinstall. stap 1-6 gedaan en heb beeld (had ik dus al) nu remote config  gedrukt en hij zegt dan connection failure.

mijn fritzbox heeft 192.168.178.1 ip adress . :mad: :mad: :mad: :mad: wat doe ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt ip cam 192.168.178.59 web portnr:80 data port 554.

als ik in de fr.box kijk zijn er geen statische route ingericht ik weet niet of dit zo moet zijn.

aangepast door bemi
Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

ik heb alles opnieuw geinstall. stap 1-6 gedaan en heb beeld (had ik dus al) nu remote config gedrukt en hij zegt dan connection failure.

mijn fritzbox heeft 192.168.178.1 ip adress . :mad: :mad: :mad: :mad: wat doe ik fout?

Ik snap niet wat je aan het doen bent. Je hebt stap 1 t/m 6 gedaan en je hebt beeld. Dus je camera is nu dus verbonden via WiFi? Je hebt de ethernet kabel losgekoppeld?

 

Waar staat dan in de handleiding dat je op remote config moet klikken?

 

En wat bedoel je met vreemde websites? Dat IP adres is lokaal dus je ziet de website van de camera of je ziet niets.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel goed vertellen wat je gedaan hebt. Als je stap 6 hebt gedaan zit je netwerkkabel niet meer in de camera. En in de handleiding zie ik ook niet zoiets als connect wireless. Dus in welke stap loop je vast?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is je camera ondertussen verbonden met je wifi?

Heb je de camera kunnen koppelen aan je eigen wifi net?

 

In welke stap van de handleiding gaat het fout?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi, ik beschrijf even wat ik allemaal doe.

ik heb bij de cams een cd met soft. en pdf files.die doe ik in mijn comp en install NVCLIENT.

dan open ik dit programma en doe wat er in de handleiding staat.

gaat helemaal goed ik heb beeld met de ethernet kabel in mijn fritzbox.

dan wil ik dus wireless instellen dus doe ik wat er staat en selecteer de cam (192.168.178.59/80)

en druk links boven op connect maar dan geeft hij verbinding fout.

ik weet dus niet waar het fout gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi, ik beschrijf even wat ik allemaal doe.

dan wil ik dus wireless instellen dus doe ik wat er staat en selecteer de cam (192.168.178.59/80)

Heb je dat er echt zo in staan, dan werkt het niet die / moet een DUBBELEPUNT zijn; 192.168.178.59:80

Verder zou je voor de camera's, om van buitenaf naar binnen te komen ook beter een andere port  kunnen gebruiken b.v. 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt niet helemaal sjaak ik ben er al een paar weken mee bezig en heb al de nodige web sites door gebagert  en gelezen.

maar iemand zei om de portadres te veranderen. kan dat en heeft het zin.

wat je schr. 2after u choose weet ik heb ik ook gedaan maar hij verbind niet. nu kan het zijn dat ik wat gegevens moet veranderen dat moet ik proberen.

bij mij staat web poort 80 en data poort 554 is dit correct??

Link naar reactie
Delen op andere sites

de cam ip is 192.168.178.59

ik heb die cinees een mail gestuurd om te vragen hoe ik de cam weer in fabrieks waarde kan zetten ,nog geen reactie

ik probeer een foto van de config file van nvclient te stuuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...