Ga naar inhoud


Het is vijf voor twaalf


skippie1770

Aanbevolen berichten


Zullen we ook even de oorzaak bespreken van deze ontwikkeling?

Want er word wel vreselijk geklaagd, maar we weten allemaal dat de schuldigen aan dit feit de commerciële payserver aanbieders zijn.

Niemand heeft deze lieden aangepakt en nog sterker, dit werd zelfs gepromoot.

Dus accepteer nu gewoon maar dat alles word dichtgetimmerd want 99% van de lezers van deze site zijn er zelf debet aan.

 

Ik zou zeggen: Pak je soldeerbout en ga weer ouderwets hobbyén i.p.v. lopen zeuren en hack de boel dan gewoon weer open!

...of gaan jullie wachten tot een ander het gaat opknappen en dan weer vrolijk op de kennis van een ander profiteren?

(hier heb ik een ingehouden mening over, maar die bespaar ik jullie)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klanten die via een gezamenlijk systeem kijken, wat steeds vaker naar DVB-C wordt om gezet, zijn nu dus al de 'sjaak'. Daarbij is het in het dorpse buitengebied gemakkelijk om onder de 3mbps uit te komen. Ik ben niet blij met deze ontwikkeling.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is er de massa die kijken via kabel of IPTV en die zijn er  gerust in zijn wat er allemaal gebeurd, ze betalen en hoeven niks te doen (gemakkelijk of gemakzucht?), ze hoeven alleen de knop op on te zetten en hebben beeld en daarmee zijn ze tevreden. . Dan heb je de satelliet tv kijkers ,  degenen die kijken met de ontvangers van de providers, voor hen is de prijs al iets belangrijker en gaan ook al vlugger klagen over de prijs-aanbod en tenslotte de echte freaks die met eigen ontvangers satelliet tv kijken en graag experimenteren, deze groep is op de totale bevolking werkelijk een heel kleine minderheid, deze groep heeft echter een schat aan kennis en kunnen dan ook vaak providers attent maken op hun gebreken, echter is dit een zeer kleine groep die niet genoeg gewicht in de schaal kan leggen. dus het moraal van dit verhaal is, zolang die grote massa lui in de zetel blijft zitten en alles klakkeloos aanvaard verandert er niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is er de massa die kijken via kabel of IPTV en die zijn er  gerust in zijn wat er allemaal gebeurd, ze betalen en hoeven niks te doen (gemakkelijk of gemakzucht?), ze hoeven alleen de knop op on te zetten en hebben beeld en daarmee zijn ze tevreden. . Dan heb je de satelliet tv kijkers ,  degenen die kijken met de ontvangers van de providers, voor hen is de prijs al iets belangrijker en gaan ook al vlugger klagen over de prijs-aanbod en tenslotte de echte freaks die met eigen ontvangers satelliet tv kijken en graag experimenteren, deze groep is op de totale bevolking werkelijk een heel kleine minderheid, deze groep heeft echter een schat aan kennis en kunnen dan ook vaak providers attent maken op hun gebreken, echter is dit een zeer kleine groep die niet genoeg gewicht in de schaal kan leggen. dus het moraal van dit verhaal is, zolang die grote massa lui in de zetel blijft zitten en alles klakkeloos aanvaard verandert er niets.

Wat versta jij onder gebreken? Ik vind de combinatie van IPTV en satelliet tv één van de slechtste ontwikkelingen in jaren en in mijn ogen een gebreken. In Nederland wordt satelliet-tv veelal in buitengebieden gebruikt omdat daar geen kabel ligt of omdat je een te grote afstand naar de dsl-centrale hebt. KPN levert in Nederland door die afstand al geen IPTV meer boven een bepaalde afstand. Daarom kan ik er met de kop niet bij dat Canal Digitaal/TVV dit dan wel gaat doen, ze kunnen de kwaliteit niet waarborgen.

 

Iedere vakantieganger en emigrant zat altijd al in een hoek gedreven, er is geen andere optie via de officiële kanalen.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is reeds een paar jaar geleden dat het 5 na 12 was.

TVV beperkt zich sindsdien tot expats, camping cars, P*rno liefhebbers en Vlamingen die in Wallonië wonen. Die zijn ook niet tevreden maar hebben geen enkel alternatief.

(VOO (het Waalse Telenet) heeft enkel de VRT zenders in hun aanbod en Proximus (Belgacom) werkt in vele Waalse gebieden zo traag dat hun klanten de emails met de post opsturen.)

 

Andere ambities heeft TVV lang geleden opgeborgen. Spijtig want mits de juiste, lokale maar vooral klantgerichte beslissingen was veel meer mogelijk geweest.

Nu is het wachten op een legale iptv aanbieder en dan zal TV Vlaanderen geschiedenis geworden zijn. (ok, spijtig voor de camping cars)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is reeds een paar jaar geleden dat het 5 na 12 was.

TVV beperkt zich sindsdien tot expats, camping cars, P*rno liefhebbers en Vlamingen die in Wallonië wonen. Die zijn ook niet tevreden maar hebben geen enkel alternatief.

(VOO (het Waalse Telenet) heeft enkel de VRT zenders in hun aanbod en Proximus (Belgacom) werkt in vele Waalse gebieden zo traag dat hun klanten de emails met de post opsturen.)

 

Andere ambities heeft TVV lang geleden opgeborgen. Spijtig want mits de juiste, lokale maar vooral klantgerichte beslissingen was veel meer mogelijk geweest.

Nu is het wachten op een legale iptv aanbieder en dan zal TV Vlaanderen geschiedenis geworden zijn. (ok, spijtig voor de camping cars)

Zolang er nog DSL met inbel snelheid wordt geleverd en het woord 'onbeperkt' niet in het woordenboek van mobiele providers voorkomt zal het nog enige tijd nemen voordat IPTV zijn slag kan slaan, legaal dan wel illegaal.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.Dan heb je de satelliet tv kijkers ,  degenen die kijken met de ontvangers van de providers, voor hen is de prijs al iets belangrijker en gaan ook al vlugger klagen over de prijs-aanbod en tenslotte de echte freaks die met eigen ontvangers satelliet tv kijken en graag experimenteren, deze groep is op de totale bevolking werkelijk een heel kleine minderheid, deze groep heeft echter een schat aan kennis en kunnen dan ook vaak providers attent maken op hun gebreken.

Tenzij je voor TVV werkt, vraag ik me af op basis van wat je deze onderverdeling maakt ? Ten eerste is het aantal sat kijkers via TVV verwaarloosbaar tov Telenet en Proximus, ten tweede lijkt me de overgrote meerderheid op campings etc te zitten, plus expats in Spain en zo. Al deze mensen kijken zeker niet naar de ip tv zenders en als ze al met TVV apparatuur kijken, is het met die kleine TVV schotels waarmee ze steeds meer uitval hebben. Hoe lang blijven die dat slikken voor ze FTA gaan en foert zeggen tegen TVV ? Ik ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk niet voor TVV en die verdeling die ik gaf is de harde werkelijkheid, kabel en IPTV hebben in België 95% van de markt in handen, de overige 5% zijn sat kijkers. Hetgeen ik vertelde is nu net hetzelfde zoals jij beweert, wat zijn camping kijkers? meestal mensen die kijken met de provider M7 ontvangers. Ik vraag me trouwens af , hoeveel van die  5% sat kijkers zouden kijken naar die RTL Kids, Crime of Fox BE zenders moesten ze via satelliet doorgegeven worden? Maak zelf maar eens een rekensommetje. Ik heb in een eerder bericht al eens gezegd,dit zijn geen belangrijke kijk kanonnen voor de providers (TVV en CD) om band breedte te huren op een transponder en daarom worden ze ook veel goedkoper via IPTV doorgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...