Ga naar inhoud


Vu+Solo2 loopt vast op elke nieuwe image


Ginnegabber

Aanbevolen berichten

Ik zou zelfs nog iets verder gaan en de harde schijf eruit halen, en met een minimale setup/installatie flashen dit om mee te testen.

 

Had vorige week een duo die niet stabiel was, bleek dat de harde schijf roet in het eten gooide, soms al tijdens het opstarten, soms tijdens het zappen/afspelen, ding eruit gehaald, loopt als een lier nu.

 

Origineel of Clone: http://www.vuplus-community.net/board/threads/how-to-detect-solo2-clone-box.16332/

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke ff een update,

 

Ik ben terug gegaan naar de oude image en die werkt weer goed. 

Blackhole 2.0.9.1

Build 2014-05-28-Master

 

Het rare is dat deze image wel goed loopt. Deze heb ik zelf ook erop gezet. 

Dus nu loopt alles, Alleen wil ik toch graag naar een nieuwe image alleen waarom kan dit niet.

heb je op die ook de laatste Henksat gezet of een oude settingslijst?

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe openpli's schijnen niet te werken omdat de drivers clones herkennen.Mss eens zoeken naar een up to date openpli die gecracked is en werkt op clones.Die bestaan.Weet niet of men hier een probleem maakt over cloneboxen want op andere sites zou ik dit niet mogen vermelden.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja goed we zijn ook niet illegaal bezig.

we proberen er samen achter te komen waarom een image niet geinstalleerd kan worden en komen erachter dat ik een genaaid ben met een clone Vu+Solo2.

Mijn duo is namelijk 100% een echte.

Dus we gaan het dan niet meer over dit onderwerp hebben, Dan blijven we ook uit de problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En met die constatering sluit ik dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...