Ga naar inhoud


Hoe is het gesteld met de klantendienst van TVV? Triestig


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Uit u artikel is bijzonder weinig concrete informatie te halen, dan verzint u er zelf maar het nodige bij, met cijfers ben je niet gekomen, vervolgens doe je alsmaar pogingen om anderen in diskrediet te plaatsen, bedenkelijk.

 

Aangezien je je huiswerk niet goed maakt, hierbij de nodige info.

Belgische televisie sector

De meeste huishoudens ontvangen digitale TV via de kabel. De kabel is eind 2015 goed voor een aandeel van 63,7% van de digitale TV-markt. DSL vertegenwoordigt de overige 36,3 %. (bron: BIPT).

In 2015 is de Belgische televisiemarkt gestegen met 1,6% ofwel 72.493 aansluitingen. Digitale TV groeide met 4,8 % tot 3,9 miljoen aansluitingen, voldoende om een daling van 15 % van het aantal analoge TV-aansluitingen te compenseren. De digitale TV-penetratie stijgt hierdoor van 80 naar 84 %. Opgeteld stijgt het totaal aantal TV-aansluitingen met 1,6 procentpunten tot 4.474.959 (bron: BIPT).

In 2015 genereerde de Belgische TV-markt 1.097 miljoen euro aan retail-inkomsten uit TV-abonnementen (of een stijging van de TV-inkomsten met 4,9 %), vooral dankzij extra inkomsten uit kijken op aanvraag en premium pakketten (bron: BIPT).

Om de concurrentie aan te zwengelen op het niveau van gebundelde aanbiedingen met televisie en breedbandinternet via de kabel en de consumenten kwaliteitsvolle telecomdiensten te bieden tegen aantrekkelijke prijzen, heeft de CRC (waarin de Vlaamse Regulator voor de Media, de Conseil Supérieur de l'Audiovisuel, de Medienrat en het BIPT zetelen) in 2011 een reeks verplichtingen opgelegd aan de operatoren met een sterke machtspositie op de markt. Zo moeten zij hun netwerk openstellen voor de alternatieve operatoren om concurrerende aanbiedingen te ontwikkelen. Dit kader is concreter ingevuld in beslissingen van de CRC van september en december 2013, waarin de tarifaire en kwalitatieve aspecten van de openstelling van de kabel zijn vastgelegd. De CRC heeft de herziene tarieven goedgekeurd die Brutélé, Nethys (VOO), en Telenet mogen factureren aan de operatoren die breedband- en televisiediensten wensen aan te bieden via de kabel. De Europese Commissie formuleerde een reeks opmerkingen op het ontwerp tariferingsbesluit, maar gaf de CRC wel groen licht om ermee verder te gaan. De CRC heeft rekening gehouden met de opmerkingen en de herziene tarieven definitief vastgelegd (bron: BIPT).

 

http://www.csa.be/system/documents_consultations_files/103/original/TEST%20ACHATS.pdf?1300290001

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens kabel (63.7%) en DSL (36.3%) opgeteld en dan kom ik op precies 100%.

 

Deze informatie is dus onvolledig.  Als ik 1 % bereken van het totaal aantal TV aansluitingen dan kom ik op afgerond 45 000.  TV-Vlaanderen heeft meer abonnees dan dit.  (hoeveel juist is een groot geheim - maar ik heb cijfers boven de 100 000 al gepubliceerd gezien)  De verdeling is dus niet correct.  Tenminste is ze onvolledig.

 

Het is natuurlijk waar dat TVV een kleine speler is, zeker vergeleken bij de kabel.  Maar tenminste zouden ze mogen vermeld worden.

 

Willy

 

PS:  Het blijft een feit (en dat is waar deze thread over gaat) dat de klantendienst van TVV een dikke onvoldoende scoort.  En over dit kan ik meepraten, wegens diverse malen ervaren.  Hoe klantendienst van Telenet en Proximus is kan ook maar afleiden uit postings op diverse fora.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is nu toch al zo?

 

Voor technische informatie moet je hier zijn. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bullshit egypt

weer zo'n off topic bericht waar we niets mee aankunnen

helemaal niks

 

en al dat terwijl gebruiker "sattv4iedereen" een onbegrijpelijke vraag (die eigenlijk geen vraag is) op het forum plaatst

waar geen support voor gegeven kan worden zijn er volgens jou andere fora waar dat wel kan?

 

dan weet je ook waar je heen kunt

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tripleboy,

ja en die frustraties kun je natuurlijk ook afreageren op het goede porseleinen servies van je schoonmoeder of op onwetende forumleden

 

of je schrijft die TVV nog eens aan met een duidelijke stelling

wat het teweeg brengt is nu al te voorspellen

 

en bashing hetgeen een term is in communicatie algemeen en internet etiketten sowieso kun je enkel voorkomen door heel duidelijk  op de feiten te wijzen.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat verwacht topicstarter? Dat een provider zijn plannen even kenbaar maakt op vraag van iemand?

Zoals aangegeven als het gaat komen dan zal dit pas bekend gemaakt worden als het zo ver is. Nu denk ik niet dat je erop moet rekenen dat tvvlaanderen nog veel nieuwe (EIGEN) zenders gaat toevoegen.

Vlaanderen is klein en zoals al aangegeven zal idd een 95 procent gebruik maken van proximus, telenet. Denk dat ze nu al verlies maken.

 

Zoals aangegeven als het gaat komen dan zal dit pas bekend gemaakt worden als het zo ver is. Nu denk ik niet dat je erop moet rekenen dat tvvlaanderen nog veel nieuwe (EIGEN) zenders gaat toevoegen

 

Vlaanderen is klein en zoals al aangegeven zal idd een 95 procent gebruik maken van proximus, telenet. Denk dat ze nu al verlies maken.

 

uh wattuh

 

klein

verlies

welke samenhang ? ik begrijp het niet

 

zoals aangegeven als het gaat komen?????????????????????????????????????????????????????

ik ontleed liever niet alle overige resten die in het citaat staan daar ik misschien zelf niet belgisch kan lezen en herhalen of verstaan

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit u artikel is bijzonder weinig concrete informatie te halen, dan verzint u er zelf maar het nodige bij, met cijfers ben je niet gekomen, vervolgens doe je alsmaar pogingen om anderen in diskrediet te plaatsen, bedenkelijk.

 

Aangezien je je huiswerk niet goed maakt, hierbij de nodige info.

Belgische televisie sector

De meeste huishoudens ontvangen digitale TV via de kabel. De kabel is eind 2015 goed voor een aandeel van 63,7% van de digitale TV-markt. DSL vertegenwoordigt de overige 36,3 %. (bron: BIPT).

In 2015 is de Belgische televisiemarkt gestegen met 1,6% ofwel 72.493 aansluitingen. Digitale TV groeide met 4,8 % tot 3,9 miljoen aansluitingen, voldoende om een daling van 15 % van het aantal analoge TV-aansluitingen te compenseren. De digitale TV-penetratie stijgt hierdoor van 80 naar 84 %. Opgeteld stijgt het totaal aantal TV-aansluitingen met 1,6 procentpunten tot 4.474.959 (bron: BIPT).

In 2015 genereerde de Belgische TV-markt 1.097 miljoen euro aan retail-inkomsten uit TV-abonnementen (of een stijging van de TV-inkomsten met 4,9 %), vooral dankzij extra inkomsten uit kijken op aanvraag en premium pakketten (bron: BIPT).

Om de concurrentie aan te zwengelen op het niveau van gebundelde aanbiedingen met televisie en breedbandinternet via de kabel en de consumenten kwaliteitsvolle telecomdiensten te bieden tegen aantrekkelijke prijzen, heeft de CRC (waarin de Vlaamse Regulator voor de Media, de Conseil Supérieur de l'Audiovisuel, de Medienrat en het BIPT zetelen) in 2011 een reeks verplichtingen opgelegd aan de operatoren met een sterke machtspositie op de markt. Zo moeten zij hun netwerk openstellen voor de alternatieve operatoren om concurrerende aanbiedingen te ontwikkelen. Dit kader is concreter ingevuld in beslissingen van de CRC van september en december 2013, waarin de tarifaire en kwalitatieve aspecten van de openstelling van de kabel zijn vastgelegd. De CRC heeft de herziene tarieven goedgekeurd die Brutélé, Nethys (VOO), en Telenet mogen factureren aan de operatoren die breedband- en televisiediensten wensen aan te bieden via de kabel. De Europese Commissie formuleerde een reeks opmerkingen op het ontwerp tariferingsbesluit, maar gaf de CRC wel groen licht om ermee verder te gaan. De CRC heeft rekening gehouden met de opmerkingen en de herziene tarieven definitief vastgelegd (bron: BIPT).

 

http://www.csa.be/system/documents_consultations_files/103/original/TEST%20ACHATS.pdf?1300290001

Zoals ik dus al aan het begin aangaf. Tvvlaanderen is een kleine speler op de Belgische markt.

 

 

uh wattuh

 

klein

verlies

welke samenhang ? ik begrijp het niet

 

zoals aangegeven als het gaat komen?????????????????????????????????????????????????????

ik ontleed liever niet alle overige resten die in het citaat staan daar ik misschien zelf niet belgisch kan lezen en herhalen of verstaan

 

Tonskidutch: Zelf ben ik Nederlander maar ik begrijp jou laatste antwoord ook niet. :-)

Ivm klein: België is relatief een klein land voor een provider tov bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk. 

Verlies: Tvvlaanderen zal toch redelijk veel kosten moeten maken ivm transponderhuur, callcenter en dergelijke. Dan ga je toch veel klanten nodig hebben om uit de kosten te komen. Het overgrote deel van de Belgen verkiest toch nog altijd kabel of adsl/vdsl.

 

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn Officiële dealer zou TVV samen met Telesat ongeveer 380000 klanten hebben, dit geheel voor zijn rekening aangezien het bedrijf nooit communiceert over interne zaken naar aloude traditie.

Beiden maken deel uit van de grote M7 group dus qua transponder huur en dergelijke zullen ze wel het een ander kunnen afdingen.

De klantendienst zal gezien zijn reputatie wellicht geen grote hap in het budget zijn.

M7 is in zijn geheel een belangrijke speler in Europa, met grote en kleinere afdelingen http://www.m7group.eu/brands/

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...