Ga naar inhoud


fta zenders in hd


chipeter

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Hotbird hangt op 13 graden oost boven de Evenaar, Astra 1 op 19 graden oost.

 

Je zal ongeveer 5 tot 6 graden meer naar het oosten moeten draaien, en de schotel iets minder hoog moeten richten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou blijkt dat ik die 6 graden niet haal schijnbaar raak ik het puntje van het balkon van de boven buren wel vreemd want 6 graden is eigenlijk niet zo veel ga morgen een langere kabel halen en probeer het op een andere plek op het balkon jammer want ik had hem mooi opgehangen word vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, een goede voorbereiding is het halve werk.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou vandaag verder gegaan op een andere plek en na 4 andere satellieten de goede gevonden  signaal van 80% kwaliteit 99% dik tevreden zelfs vanavond met zware regen en windhozen perfect beeld dus is een selfsat nog niet zo slecht .

nu nog kijken voor een goedkope rotor van selfsat en een andere ontvanger die sat en kabel in hd tegelijk heeft niet te duur natuurlijk en iedereen bedankt voor de goede hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke selfsat heb je eigenlijk ?! :)

chipeter begon zijn verhaal met...

 

 ik heb een selfsat hd30 gekocht

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...