Ga naar inhoud


auto start niet meer.


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

aha

La bougie d'allumage est un dispositif électrique, présent sur les moteurs à allumage commandé, qui provoque l'inflammation du mélange gazeux dans la chambre de combustion.

 nooit aan een kaars gedacht

  :grin:

 

ik denk dat Metropar een belangrijke vraag stelde

en de antwoorden komen niet echt vlot

misschien staat de wagen stil in een file

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, we kregen echt niet veel informatie; kan dus van alles zijn.
Als de wegenhulp stelt dat het garagewerk wordt, dan lijkt mij dat toch te wijzen in de richting van iets fundamenteel

een HGF (joint de culasse) komt dan in het vizier; toen ik daarmee een probleem had, wilde de motor ook niet meer aanslaan: de koelvloeistof kan immers naar de cilinders lopen, en water is niet samendrukbaar 

ook een gebroken distributieriem is een mogelijkheid (met eventueel schade aan de kleppen....) dat kan niet gemaakt worden door de wegenhulp.

Hopelijk is het minder erg, en horen we binnenkort wat er aan de hand was:

in ieder geval: de kapo openen en je kan al heel wat zien.  de freins zullen het wel niet zijn, en ook de vitessen niet, want hij maakte geen melding van problemen met zijn  boite.  Ambrayage sluit ik uit, want met een kapotte kun je rijden. Hopelijk is het geen perte total....

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat: ook een gebroken distributieriem is een mogelijkheid (met eventueel schade aan de kleppen..

 

zal niet mee vallen om die te laten breken vooral niet als de motor door een ketting wordt aangedreven in plaats van een riem

en met een lekke of kapotte koppakking  vallen meestal 1 of 2 cylinders uit  bijna nooit alle 4

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...