Ga naar inhoud


Nieuwe CD-actie: 2 maanden FOX Sports Combi met €5 korting!


Melchiorskystar

Aanbevolen berichten

Het voetbalseizoen is weer in volle gang en zowel nationaal als internationaal kunt u weer genieten van het beste live voetbal. Maar FOX Sports biedt veel meer.  De zenders FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International brengen u elke dag het beste op nationaal- en internationaal sportgebied. De voordelen nog even op een rijtje:

De voordelen van FOX Sports Eredivisie

  • Live topvoetbal uit de Eredivisie, Jupiler League en KNVB Beker
  • Samenvattingen uit de Bundesliga
  • Spraakmakende programma’s, zoals FOX Sports Vandaag, De Eretribune en De Tafel van Kees
  • Boeiende voetbaldocumentaires en Club TV

De voordelen van FOX Sports International

  • Live topvoetbal uit de Bundesliga en UEFA Europa League
  • Bekervoetbal uit de FA Cup, DFB-Pokal en Copa del Rey
  • Toptennis uit de WTA en ATP World Tour
  • Grote Amerikaanse sportcompetities; MLB, NFL, NHL en UFC

FOX Sports GO app

Met de gratis FOX Sports GO app heeft u via uw smartphone en tablet altijd toegang tot alle live-wedstrijden, video’s, nieuws en programma’s van FOX Sports. U kunt ook op uw computer inloggen op Foxsports.nl met uw Mijn CanalDigitaal-gegevens om via internet uw favoriete sport te bekijken.

Bestel nu het FOX Sports Combi-pakket en krijg de eerste 2 maanden €5 korting.

Neem nu het FOX Sports Combi-pakket en kijk alle wedstrijden op 3 sportkanalen en ontvang 2 maanden €5 korting. Daarna ontvangt u beide pakketten 12 maanden lang voor slechts €19,95 p/mnd. FOX Sports Combi bestaat uit het FOX Sports Eredivsie-pakket (€14,95 p/mnd) en het FOX Sports International-pakket (€9,95 p/md). U bespaart maar liefst €4,95 p/mnd als u kiest voor het FOX Sports Combi-pakket! 

CanalDigitaal® is een merk gebruikt door M7 Group S.A. | Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | R.C.S. Luxembourg : B 148.073 | Vestigingsvergunning n° 00143760/1

 

05070eca-canaldigitaal-3d-rgb_03u00r03t0
 

2 maanden FOX Sports Combi met €5 korting!

05070eca-canaldigitaal-3d-rgb_06t01b06r0
Ja, ik neem:
FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International
Smartcardnummer *
Voornaam
Achternaam
E-mail *
Telefoonnummer
Actievoorwaarden *
Ik ga akkoord met de actievoorwaarden
Verzenden
Actievoorwaarden:
  1. Actieperiode loopt van 19 augustus t/m 31 oktober 2016
  2. De aanbieding geldt voor een FOX Sports Combi-abonnement voor de duur van 14 maanden
 
 
 
 
 
 
aangepast door Johan45
commerciele link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat heeft dát voor zin met een Linux boxje? Zonder de benodigde boxkey gaat FS2i niet eens open... En die acties van Canal Digitaal zijn best gevaarlijk... Als je niet op tijd afmeld zit je er voor een jaar aan vast en tevens wordt iedere upgrade (dus ook de tijdelijke!!!) als een jaarverlenging in het systeem gezet. M.a.w. Het pakket wat je voor de actie had wordt meteen even met een jaar verlengd...

 

Zelf met 2 kaarten aan de hand gehad omdat ze nota bene zélf de verkeerde kaart hadden uitgeschakeld. Ruim 2 maanden bezig geweest om dat weer recht te trekken... Is pas met tussenkomst van de CDS WebCare uiteindelijk geregeld....

 

Heel erg goed oppassen dus. Bij Canal Digitaal wordt bij iedere pakketwijziging automatisch alles met een jaar verlengd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg van de forum-moderator een waarschuwing vanwege de reclame-links. Het was alleen niet bedoeld als reclame, maar als onderwerp voor een discussie. De link was bedoeld als bron-vermelding. Uiteraard zal ik niet nog een keer dergelijke links plaatsen.

 

Zo had ik nog nooit van een Boxkey gehoord, weer iets geleerd, dankzij Mimisiku ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Als je niet op tijd afmeld zit je er voor een jaar aan vast en tevens wordt iedere upgrade (dus ook de tijdelijke!!!) als een jaarverlenging in het systeem gezet.

 

Ik weet niet hoe het in Nederland geregeld is, maar in België lukt dit niet meer.

 

Je kan een contract tekenen van 14 maanden, maar daarna is het gewoon maandelijks opzegbaar.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nieuw contract bij CanalDigitaal, teken je een overeenkomst van 2 jaar, na die 2 jaar iedere maand opzegbaar. Verander je je contract dan teken je een overeenkomst voor 1 jaar en na dat jaar ook iedere maand opzegbaar. Ter info nog dat je bij een nieuw contract 14 dagen bedenk tijd krijgt om terug op te zeggen. Sommige acties zoals deze kunnen soms afwijken, daarom steeds vooraf goed laten informeren Al deze zaken kun je terugvinden in hun aankoop voorwaarden.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bestel nu het FOX Sports Combi-pakket en krijg de eerste 2 maanden €5 korting.

Neem nu het FOX Sports Combi-pakket en kijk alle wedstrijden op 3 sportkanalen en ontvang 2 maanden €5 korting.

CanalDigitaal® is een merk gebruikt door M7 Group S.A. | Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | R.C.S. Luxembourg : B 148.073 | Vestigingsvergunning n° 00143760/1

 

05070eca-canaldigitaal-3d-rgb_03u00r03t0
 

2 maanden FOX SportsCombi met €5 korting!

 
 
 
Actievoorwaarden:
  1. Actieperiode loopt van 19 augustus t/m 31 oktober 2016
  2. De aanbieding geldt voor een FOX Sports Combi-abonnement voor de duur van 14 maanden
 
 
 
 
 
 

 

Staat in actie toch wel degelijk 3 sport kanalen. Ik heb ook eens mijn zenderlijst overlopen en daarin staan Fox Sports Eredivisie 1HD, Fox Sports 2 HD Internationaal en Fox Sports 3 SD Eredivisie, dat is dus 3. Heb me zelfs nog vergist in vorig bericht , het moet zijn 2HD zenders en 1 SD zender en inderdaad de SD zender in erbarmelijke kwaliteit, daar was Maku me net voor.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

en heb je ook nog beeld als het regent

 

Dat ligt aan de 'regenreserve', zoals dat soms genoemd wordt. Oftewel, is je schotel groot genoeg zodat bij regen toch nog voldoende signaal wordt opgevangen voor beeld?

 

Daarnaast is het de vraag of je schotel 'optimaal' is afgesteld, goed gericht in het horizontale vlak, in het verticale vlak en is de 'skew' van de lnb goed ingesteld, oftewel, is de lnb in de juiste mate gedraaid, zoals in de voorschriften?

 

Staat de lnb op de juiste afstand van de schotelantenne, wat is de kwaliteit van de lnb, wat is de kwaliteit van de aansluitingen, van de kabel, van de ontvanger....

 

​Maar hiervoor kun je beter bij Sprietje terecht, die snapt het het beste, voor zover ik het kan zien.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Géén haar op mijn hoofd, die er aan denkt om een abonnement

op dit arrogante Fox Sports te nemen.

Hoe eerder ze de kant van Sport-7 opgaan des te beter.

Stelletje geldwolven.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...