Ga naar inhoud


witte Sky UK kaart


Dreeke

Aanbevolen berichten

Nog eens van bovenaan gelezen.  Je schijnt de kaart wel aan het werken te krijgen op de receiver waarin de kaart zit.

Maar het doorsharen naar een andere box in huis schijnt niet te lukken.

 

Dan moet je het niet gaan zoeken in de configuratie van de reader van de Sky kaart, maar moet je het gaan zoeken in de share settings.

Lees dit maar eens door:

 

https://www.sat4all.com/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=155772

 

Willy

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er gaan maar een paar kanalen op open maar daar was je al achter..  wellicht dat dit eerst een kaart met abo is geweest en is dat abo opgezegd.  Dan houd je alleen de freetoview kanalen over.  Kun je zien want dan heb je 8 tiers op je kaart.

 

Net zoals kabeltje zegt,  als de kaart werkt in de box waar die in zit (server) maar niet op de andere boxen moet je even kijken of het sharingsgedeelte goed staat ingesteld.  (oscam.conf en oscam.user) of nog beter in de webinterface meestal op poort 8888.

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Ik heb een maand gelezen ook deze witte kaart gekregen. 

Deze 8 zenders hebben het allemaal voor een maand gedaan in oscam
Sony Entertainment
Sony Entertainment+1
Sony Movie Channel
Sony Movie Channel+1
Insight TV
4 Music
Motors TV
Yesterday +1

Nu werkt alleen nog  Yesterday +1

  • 2016/11/30 17:10:50 645D7464 r (reader) SkyUK [videoguard2] classD3 ins54: no cw --> Card needs pairing/extra data
  • 2016/11/30 17:10:50 645D7464 r (reader) SkyUK [videoguard2] classD3 ins54: no cw --> Tier expired

Ik krijg deze melding als ik naar 1 van de volgende zenders ga. Is hier nog wat aan te doen zonder officele ontvanger.

post-72539-0-42373300-1480522588_thumb.png

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tier expired betekent dat de update gemist is, ik had dit ook en de oplossing was inderdaad om de kaart een nacht in een originele Skybox te stoppen. Als je geen Skybox hebt kan updaten met OScam ook maar duurt langer. Yesterday +1 doet het altijd, ook met een verlopen kaart.

aangepast door Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tier expired betekent dat de update gemist is, ik had dit ook en de oplossing was inderdaad om de kaart een nacht in een originele Skybox te stoppen. Als je geen Skybox hebt kan updaten met OScam ook maar duurt langer. Yesterday +1 doet het altijd, ook met een verlopen kaart.

Bedankt voor je antwoord. Op welke zender kan ik hem dan het beste zetten en hoe lang gaat dat duren via oscam.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tier expired betekent dat de update gemist is, ik had dit ook en de oplossing was inderdaad om de kaart een nacht in een originele Skybox te stoppen. Als je geen Skybox hebt kan updaten met OScam ook maar duurt langer. Yesterday +1 doet het altijd, ook met een verlopen kaart.

Bedankt voor je hulp. Na 3 dagen wachten op 1 van de zenders die open gaat met de kaart was hij weer geüpdatet. Nu heb ik nog het volgende probleem in oscam. Dat als ik 1 van de zenders ga die met de kaart open gaat het beeld er heel snel is ga ik naar een volgende die open moet gaan met de kaart duurt het heel lang en ga ik daarna weer naar 1 gaat het heel snel. Weet iemand wat ik hier kan doen dat de zenders altijd die direct beeld geven en niet dat ik soms heel lang moet wachten. de kaart zit in een cardreader. Dit is mijn reader 

[reader]
label                         = SkyUK
protocol                      = smargo
device                        = /dev/ttyusb2
caid                          = 0963
detect                        = cd
mhz                           = 500
ident                         = 0963:000000
group                         = 1,2
emmcache                      = 1,3,2,0
blockemm-unknown              = 1
blockemm-g                    = 1
saveemm-u                     = 1
saveemm-s                     = 1
dropbadcws                    = 1
 
Ik gebruik versie 11289 van oscam.
Wie kan mij hier mee helpen.
  • Like 1

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...