Ga naar inhoud


Ziggo picons ocram design 220x132 1 sept 2016


stevie-v

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Ik ben sinds kort in het bezit van een engima DVB-C decoder, en vind het een leuke hobby.

Ook dit met de picons, waarbij ik de reflection-black het mooist vindt, maar moet nog wel even uitvogelen hoe het een en ander werkt. Daarom ook bedankt voor deze post met picons, perfect als start-up.

 

Maar nu ik er ff mee aan het stoeien ben valt me op dat als je een kabelscan (regio Brabant) doet met de algemene code 5555 er enkele buitenlandse zenders laden waar geen picon voor bij zit in de post van 01-09-2016. En omdat ik graag alles kompleet wil hebben, ben ik deze gaan zoeken. Het gaat om o.a.: Al Arabia, MBC, Al Jazeera en TVM Europe. (kijk er nooit naar, maar toch......)

Helaas heb ik TVM Europe niet gevonden, dus die moet gemaakt worden. Zover ben ik nog niet.... :(

 

Dat je niet alle regionale zenders van een picon kan voorzien is begrijpelijk, maar bovenstaande zenders zijn standaard in heel Ziggo en oud UPC gebied. Misschien dat je deze in je startpost erbij kan voegen ?? (srp.220x132.reflection-black_2016-09-01--12-26-29)

 

 

(In de bijlage ook een regionale zenderpicon, het is maar voor de volledigheid.... ;)  )

 

 

 

attachicon.gifsrp.220x132.reflection-black_2016-09-01--12-26-29 (aanvulling).rar

 

Da's gek, ik ben een nieuwe Ziggo abonnee maar woon in het oude UPC gebied (heb lang geleden ook UPC gehad). Wij hebben hier niet het eerste maar het tweede programma van de Marokkaanse tv via Ziggo. En ook geen TVM Europe. Of heb je het hier om zenders uit een extra pakket? Misschien moet ik eerst morgen maar eens met die 5555 als code gaan scannen, ik ben benieuwd.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...