Ga naar inhoud


Computerbeheer in Windows XP


waveman

Aanbevolen berichten

Dat is waar maar maar als je OBD foutcodes van de auto uitleest en je weet niet eens waar je de olie moet bijvullen....   Je hebt in ieder geval een startpunt en google om meer info te achterhalen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb vandaag meerdere scenario doorlopen om het euvel te verhelpen,   2 van de 3 schijven stroom er af en het zelfde probleem !

Kom wel in de bios waar ik default settings heb gekozen.  Geheugen heb ik nooit vervangen of gewisseld.   Omdat er wel een update voor de Geforce videokaart 8500GT was heb ik die gedownload en geinstaleerd.  Zonder resultaat.

 

Zou ik er goed aan doen om de C: schijf er uit te halen en laten scannen(in andere pc) door eerder genoemd program ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zien jullie het belangrijkste probleem over het hoofd, de C schijf is vol en dat is de syteem schijf, de rest loopt ook aardig tegen z'n maximum opslag capaciteit, alle schijven hebben nauwelijks nog vrije ruimte over, dat verklaard wel je blauwe schermen.

aangepast door henkvd1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volle schijven zorgen voor een (heel) traag systeem. Ik heb zeer zelden meegemaakt dat er blauwe schermen door komen. Het zou wel handig zijn als de TS eens een screenshotje neerzet met de meldingen die bluescreenviewer heeft gevonden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...