Ga naar inhoud


Nieuwe Leiding M7 wil groei


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Heel dat artikel lijkt één grote blabla.

Ik citeer één zinnetje :

 

Wij hebben nu voor al onze merken hybride platforms gelanceerd, waardoor klanten via ieder mogelijk scherm van onze content kunnen genieten.

Daarmee geef je de indruk dat je nu veel meer mogelijkheden hebt.

Nochtans worden precies met dat hybride platform bepaalde zenders ENKEL via IP opvraagbaar, wat dan weer de mogelijkheden beperkt.

 

Een zo breed en aantrekkelijk mogelijk programma-aanbod, zegt men.

Hoe rijm je dat aan elkaar met de TVV situatie, waar regionale zenders ontbreken, zenders in SD zijn terwijl ze bij de concurrentie in HD zijn, enz., waar als er zenders bijkomen het bijna altijd zenders zijn die kunnen gedeeld worden met anderen (Nederland, Franstalig België, etc.)

Je verkoopt echt niet meer schotelsets omdat je van jezelf zegt dat je de beste bent.

  • Like 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is één ding dat Canal Digitaal maar niet lijkt te willen begrijpen: Ik heb een schotel, omdat ik geïnvesteerd heb in radio- en televisieontvangst via satelliet. Dan moet je niet komen met extra zenders via IPTV. Als ik dat had gewild, was ik wel naar een KPN/Tele2 gegaan. Mede daarom heb ik mijn abonnement na jaren plezier opgezegd. Canal Digitaal mag deze koers zonder mij bevaren.

  • Like 1

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee waar dit over gaat. Wat is M7? Maar misschien zegt dat al genoeg!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee waar dit over gaat. Wat is M7? Maar misschien zegt dat al genoeg!

 

De holding above CanaalDigitaal, TV-Vlaanderen, Télésat, etc....

 

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groei zal lastig worden.

De nieuwe directie zal het in het verhogen van de abonnement prijs moeten zoeken en aan de kosten kant moeten bezuinigen.

Veel meer opties zijn er niet om de aandeel houder stil te houden.

 

De TV markt in zijn totaliteit daalt.

Analoge Tv daalt en Digitale Tv groeit maar compenseert het verlies niet.

Marktaandeel KPN groeit door tv via IPTV DSL of glasvezel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groei betekent meer omzet. Dan kan je bekomen door lagere lasten (moeilijk in het geval van TVrechten), meer abonnés en/of meer omzet per klant. Dat laatste kan je gaan aanbieden door meer producten aan te bieden specifiek voor klantengroepen (zenderpakketten, VOD, internet en telefoon) of door de algehele prijs omhoog te trekken.

 

Het abonnementsprijs verlagen werkt groei natuurlijk alleen maar tegen.  ;) Ik denk dat het werven van nieuwe klanten als sat provider altijd een lastig gegeven is door de instapdrempel (los van de initiële kosten, een schotel hangen is ingrijpender dan een kastje aan een modem te verbinden).

 

Het zou me niet verbazen mochten ze meer gaan inzetten in OTT met hun nieuwe "hybride" decoders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

De huidige M7 decoders zijn vooralsnog traditie getrouw voorzien van buggie software.

 

Eigenlijk geef je hiermee CD de eerste - en wellicht beste - bezuinigingstip: stoppen met die onstabiele M7 rommel en focussen op de pakketten en bijbehorende dienstvelening.

 

De CD schotels zijn/waren ook al om te huilen in combinatie met de CD parameters.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur speculatief, denk je niet dat er markt zou zijn voor een basis aanbod aan +/-10e/maand via OTT maar met de optie van een echte decoder ipv. enkel tablet?

Met hun Live TV hebben ze het al draaien, het is kwestie van de goede knop in te drukken en ze hebben het. 

 

De verplichte aankoop van een eigen decoder is volgens mij dan weer een goede omzetvergrotende maatregel en ik zie ze er persoonlijk niet mee stoppen (integendeel).

aangepast door roadrebel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...