Ga naar inhoud


Nieuwe Leiding M7 wil groei


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Groei betekent meer omzet. Dan kan je bekomen door lagere lasten (moeilijk in het geval van TVrechten), meer abonnés en/of meer omzet per klant. Dat laatste kan je gaan aanbieden door meer producten aan te bieden specifiek voor klantengroepen (zenderpakketten, VOD, internet en telefoon) of door de algehele prijs omhoog te trekken.

Je kunt ook regelmatig met nieuwe hardware komen, prutsen met de codering om niet gecertifieerde gebruikers naar jouw toestellen te dwingen, waar je geld mee verdient.

Nog lagere bitrates om nog meer zenders op een transponder te proppen...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


De duurde kwaliteit zenders vervangen voor goedkope pulp zenders.

Zenders in SD doorgeven als er ook HD beschikbaar is.

Zenders die verdwijnen door externe oorzaken niet vervangen door een gelijkwaardige zender.

 

Dit is niet alleen een CD verhaal. Nu gooi je alles op 1 hoop. Maar volgens mij weet je dat ook wel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is op de kabel juist hetzelfde !

Er zullen bijna geen nieuwe zenders meer bijkomen .

Lineaire zenders gaan de komende jaren in snel tempo verdwijnen buiten de echte commerciële en staatzenders natuurlijk.

Dat vind ik niet, de kabel hier in Vlaanderen krijgt steeds meer HD zenders, of beter gezegd, steeds meer van de zenders die voorheen in SD werden aangeboden zijn nu in HD.

ik zie bij de kabel bijv. KanaalZ in HD, 24/24, 7 op 7.

Bij TVV is dat een zender die maar op bepaalde uren kan geraadpleegd worden, en in SD.

Dat ligt niet aan de zenders, dat is een beslissing van TVV.

Je ziet bij M7 dat zenders die niet kunnen gedeeld worden over veel providers (Vlaamse zenders) weinig kans maken om in het aanbod te komen, of ze komen via IP, zodat je nog eens een internet abonnement nodig hebt.

Dat heb je niet bij de kabel.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik niet, de kabel hier in Vlaanderen krijgt steeds meer HD zenders, of beter gezegd, steeds meer van de zenders die voorheen in SD werden aangeboden zijn nu in HD.

ik zie bij de kabel bijv. KanaalZ in HD, 24/24, 7 op 7.

 

Bij TVV is dat een zender die maar op bepaalde uren kan geraadpleegd worden, en in SD.

 

 

Dat is dus net een zender met één journaal en nog wat programma's die de hele dag door in lus herhaald worden. Actueel is toch wel anders hé

 

Enige nuttige is die infobalk met de beurs koersen, maar dat vind je ook op vele sites op internet. Weet niet goed waarom dat zo belangrijk is dat die in HD zou uitgezonden worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus net een zender met één journaal en nog wat programma's die de hele dag door in lus herhaald worden. Actueel is toch wel anders hé

 

Enige nuttige is die infobalk met de beurs koersen, maar dat vind je ook op vele sites op internet. Weet niet goed waarom dat zo belangrijk is dat die in HD zou uitgezonden worden ?

Eén : Het is maar een voorbeeld.

Twee : smaken verschillen.

Drie : Het is toch handig dat je om het even wanneer kunt kijken, en niet in de uurtjes dat het uitgezonden wordt bij TVV, want anders moet je op voorhand eraan denken van het op te nemen, vermits je bij TVV ook geen op aanvraag aanbod hebt.

Vier : Dat journaal is toch iets anders dan dat van andere zenders, het is veel meer economisch gericht.

Vijf : In het weekend draait er een veel langere lus met auto nieuws, een kookprogramma, enz.

 

Er zijn anders nog veel zenders die niet in HD uitgezonden worden bij TVV, en wel bij de kabel.

Vijf bijv.

Vitaya, enz.

 

En voor elk van die zenders kun je dan zeggen dat het jou niet interesseert, maar dat is iets persoonlijks.

Bovendien, als het zo oninteressant is, waarom zit hij dan toch nog gedeeltelijk in het pakket van TVV?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De duurde kwaliteit zenders vervangen voor goedkope pulp zenders.

Zenders in SD doorgeven als er ook HD beschikbaar is.

Zenders die verdwijnen door externe oorzaken niet vervangen door een gelijkwaardige zender.

 

 

Dit is niet alleen een CD verhaal. Nu gooi je alles op 1 hoop. Maar volgens mij weet je dat ook wel.

 

Volgens mij zie je weer wat over het hoofd en dat terwijl je er recent nog op gewezen bent.

CanalDigitaal geeft veel zenders in SD door die bij Ziggo allang in HD worden uitgezonden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

M7 mag ook wel schotelbezitters bij staan tegen vervelende verhuurders die schotelverboden opleggen. Immers, geen schotel is geen mogelijkheid om op M7 te abonneren. Toch schotelbezitters juridisch bijstaan en lobbyen tegen schotel verboden.

 

Daarop inhakend.

De M7 groep zou het bouwvergunningenbeleid van vooral Nederlandse gemeenten eens onder de loep kunnen nemen.

Als in nieuw- en verbouwprojecten standaard een goede bekabeling en GSO installatie wordt voorgeschreven (net als waterleiding en elektra) dan is er al veel gewonnen. De consument krijgt zo een echte keuze welk kastje te plaatsen. Zie de situatie in veel Duitse complexen.

Standaard bezwaar maken (als belanghebbende) als dergelijke voorzieningen ontbreken zal veel bouwheren (die vertraging vrezen van hun project) sneller overstag doen gaan.

 

Het schotelverbod is dan peanuts en zal nog slechts indivduele huurders in oue complexen treffen. Die uiteraard ook gesteund zouden moeten worden "bij een schotel rechtsbijstand gegarendeerd" of zoiets.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal ervan zit in het pluspakket van een tientje. Ik neem aan dat CD ook meer in HD kan doorgeven voor 29 euro.

Entertainment kost 32 euro.

 

Daarnaast missen er dan nog zenders tov ziggo.

 

Zullen we een lijst maken van de entertainment zenders die bij CD in sd zijn en bij ziggo of kpn in hd?

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel.

2e en 3e kaart gratis en de vierde tegen gereduceerde prijs?

Nu is het zo dat de combinatie kabel en satelliet goedkoper is dan 4 abbo's van Canal Digitaal, ik ken zo'n voorbeeld.

 

Het is heel simpel gesteld, alle mooie dingen gaan verloren en de troep blijft over.

Precies net wat de consument wil, die vallen meer voor mooie praatjes dan voor kwaliteit en de geschiedenis leert ons veel.

 

Satelliet is einde verhaal.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zelfstandig bedrijf zou CD het absoluut niet redden.

Aangezien ze onderdeel zijn van M7 zullen de tegenvallende cijfers van CD en TVV gecompenseerd worden door de groeiende markt in centraal europa waar M7 ook actief is.

Dit is de enige reden dat we nog satelliet tv in NL hebben.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...