Ga naar inhoud


Hulp bij aankoopp linux receiver


Nonaak

Aanbevolen berichten

Het zal wel mosterd na de maaltijd zijn, maar als het je om Oekraïense zenders gaat ben je niet per sé aangewezen op feitelijk onbetrouwbare omdat illegale verbindingen. Er worden nogal wat programma's uit de Oekraïene in zogenaamde streams aangeboden. Dat is een uitzendnorm die de meeste satelliet ontvangers niet kunnen weergeven. Zelf gebruik ik een openbox SX6HD ontvanger, daar gaat het prima mee, zonder dat het ooit is uitgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank T90user.

Er is nog niks besteld gelukkig. Dus kan nog alles bestellen.

 

Het is niet echt nodig om hele programmas te zien, (al is het natuurlijk mooi megenomen) het is dat mijn vrouw soms even het nieuws kan kijken in haar moedertaal.

Maar ik zal de ontvanger die jij aanbeveeld een bekijken

 

Gr nonaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Live streams Oekraïnse TV:

http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Ukraine.html

 

Overzicht Oekraïnse FTA TV zenders via satelliet:

http://www.lyngsat.com/freetv/Ukraine.html

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zeker overwegen !  Is een prima ontvanger. Heeft geen CI insteek voor Ziggo maar met de smartcard en als softcam , CCcam of OScam werkt deze ook.

Heeft ook een blindscan functie aan boord , is erg handig en leuk meegenomen.

Een triax 78 cm op een sg2100 rotor werkt bij mijn schoonbroer prima voor de zenders die je wil op de 4,8°E.

Kan je hiermee ook (via je netwerk) kanalen delen met een andere enigma 2 box,, ik meen dat hiervoor plugins beschikbaar zijn

 

Ik bedoel dan van deze edison naar een VU+ duo? Kan je tegelijk naar verschillende kanalen kijken? Of alleen naar wat er op de edision tuner wordt gekeken?

aangepast door jeanj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel mosterd na de maaltijd zijn, maar als het je om Oekraïense zenders gaat ben je niet per sé aangewezen op feitelijk onbetrouwbare omdat illegale verbindingen. Er worden nogal wat programma's uit de Oekraïene in zogenaamde streams aangeboden. Dat is een uitzendnorm die de meeste satelliet ontvangers niet kunnen weergeven. Zelf gebruik ik een openbox SX6HD ontvanger, daar gaat het prima mee, zonder dat het ooit is uitgevallen.

Je bedoeld Multistream transponders of IPTV-streams vis internet.

De Multistream transponders 12188H en 12341H op 4.8E krijg ik niet meer ingescand omdat ze omgezet zijn maar T2-MI signaal. Kan de Openbox SX6HD die wel ontvangen?

 

Een softcam voor BISS codering is ook handig.

Bedenk wel dat de Amos (4W) in Nederland niet zo'n sterk signaal heeft als de Astra 4B (4.8E). Ik heb met 120cm zo'n 10dB.

Als je beide satellieten combineert heb je wel een heleboel Oekraïnse zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...