Ga naar inhoud


4g internet voor thuis - buiten antenne plaatsen


marco24

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat is een veel betere oplossing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iig de spriet 20-ANT-CH9DB.

Deze heeft een zeer sterke magneetvoet en is

gemonteerd op een ronde 355mm verzinkte plaat.

 

ff Googlen, geen richtantenne dus!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4G is nog altijd onstabiel, zo heb je wel signaal en een seconde later niet meer waardoor het via internet onbetrouwbaar wordt, het beste is en zal toch altijd een aansluiting via een kabel blijven, ook de alsmaar stijgende lijn van draadloos gebruik veroorzaakt ook steeds meer storingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien in Spanje, maar ik geniet mijn Internet via LTE (4G) en heb een 24/7 stabiele verbinding met een redelijke snelheid, 20/20 Mb.

 

Via die stabiele kabel was het 1,2 /0,2 Mb.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk je naar die kaart van DennisAmeling telekom masten, dan zie je nagenoeg enkel 1800 MHz en een verloren 2100 MHz antenne.

Je krijgt maar van een antenne jouw portaal in het internet.

Hier is dat anders. In Duitsland staan procentueel gezien al veel meer 2600 MHz antennes en dat maakt de verbinding echt stabiel.

 

maar er is nog veel werk aan de winkel op het platteland bij jullie NL en BE en hier in DE.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag 4G en vanavond 33Mb down en 42Mb up

en dat zonder antenne, zit 1800 meter van de mast af.

Weliswaar na een hoop getob met activatie van T-mobile

en nu maar hopen dat dit iig stabiel is en blijft.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je daar nog een antenne aan hangen Con, of laat je het zo?

Dat weet ik nog niet. Ik zie eerst even het signaal aan.

 

Ik heb een spriet die aan mijn KPN-dongel hangt wellicht

dat ik een verloopkabeltje koop om hem aan mijn 4GVT

te hangen en zien of dat soelaas biedt.

 

Vervolgens is T-mobile bezig te overwegen een buitenantenne

te gaan plaatsen.

 

Omdat er nu mogelijk veel speelt die ik even pas op de plaats.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...