Ga naar inhoud


Zes bij tv vlaanderen


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Zes start op 6 oktober bij tv vlaanderen op kanaal 9 van hun lijst,

Ben benieuwd welke zender daarvoor plaats zal maken of waar ze die gaan proppen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Juist maar ter info;

Kanaal 9 is momenteel nog niet in gebruik. m.a.w. er moet geen zender verplaatst worden.

 

Zap maar eens van nr. 8 naar 9 (dan kom je bij 10 uit) ;)

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf op de hoogte van wat er reilt en zeilt, ook van producten die ik niet heb.

Net zoals jij geen kabel hebt, maar er toch een mening over hebt...

 

PS : we weten hoe dat gaat met de mededlingen van TVV.

Indertijd verdween 13Th Street uit het aanbod.

Het was op voorhand geweten op welke dag precies.

Tot de dag ervoor werd er nog reclame gemaakt voor duurdere pakketten, MET die zender.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor FTA kijkers niet interessant, daarom zal het wel zekers goed onder de rubriek TVV staan?

Op de website van TVV heb ik nog geen melding gezien, ook nog geen nieuwsbrief gekregen.

De berichten onlangs in de media vermelden ook TVV niet (Telenet zal sowieso Zes uitzenden want ze zijn aandeelhouder).

En terecht bijkomende vragen voor TVV:

* enkel via nieuwste module?

* enkel via iptv zoals Fox?

* in HD zoals Vier of in SD zoals nog altijd jammer genoeg Vijf?

Afin, geduld is nen schone deugd maar Zes (jaja, op zes oktober) komt dichterbij dus zullen ze moeten beginnen met testuitzendingen...

 

@ Willy: SBS zal geen probleem maken over iptv want deel is in handen van Telenet, integendeel, meer internetverbruik en overschrijding datalimieten... En de kans dat je overloopt naar bijv. Telenet, ook voor hun mooi meegenomen. Neen, ik denk dart ze zelfs in hun handen zullen wrijven indien TVV Zes via iptv zou aanbieden...

aangepast door Saterke

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog nergens melding gemaakt dat het enkel via iptv zal zijn bij tvv,laten we nog afwachten.

Zes start op 6 oktober bij tv vlaanderen op kanaal 9 van hun lijst,

Ben benieuwd welke zender daarvoor plaats zal maken of waar ze die gaan proppen.

Waarom zouden ze moeten proppen??

Ik denk er dat er recent toch al een paar verdwenen zijn , niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zouden ze moeten proppen??

Ik denk er dat er recent toch al een paar verdwenen zijn , niet?

Er is 1 plek nog vrij voor een sd zender,

192tv heeft de plek van 13th street overgenomen,syfy plek is nog vrij maar of men die ruimte wat geen mooi beeld gaf aan syfy gaat geven aan zes is de vraag,

Dan zal het al geen hd zijn bij tvv wat wel zal zijn bij de andere providers denk ik daar hd meer en meer de standaard is momenteel en zeker bij sbs belgie dat al 2 zenders in hd hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...