Ga naar inhoud


VU Solo2 wordt heet met ci


spijk
Ga naar oplossing Opgelost door Drs. IJzerbout,

Aanbevolen berichten

Dat geeft de TS toch aan? Met het oog op eventuele CWOE kanalen die CDS wellicht gaat activeren. Puur uit kijkgarantie gekocht dus.. Zolang hij geen abo heeft op Mezzo, Motors TV is de CI nog niet nodig. Mijn advies is dan gewoon de CI eruit nemen en bewaren totdat hij echt nodig is... Heeft de TS wél een abo op CWOE kanalen dan is het wijs op de softcam uit te schakelen en een klein fannetje in de box te plaatsen.. Snap ook niet waarom die CI zo idioot heet moet worden. Het kaartje draait maar op 6 Mhz dus er hoeft helemaal geen krachtwerk verricht te worden! 'T is niet bepaald een Netap filer of Sun Filer met 4.7kW x 4 op 32A!!!

heb de family pakket de cam voor 15 euro overgenomen lig nu in de la mischien werkt ie beter bij de volgende ontvanger (4K)

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb de family pakket de cam voor 15 euro overgenomen lig nu in de la mischien werkt ie beter bij de volgende ontvanger (4K)

Voor het Familiepakket heb je alleen de CAM beslist nodig voor Mezzo, de rest werkt ook met een softcam.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn verschillende CI-cam 's voor Canal DIGITAAL!

- heeft men de CI werkende gezien ?

- welke wordt specifiek bedoeld (foto beide zeiden)

- misschien is die stuk

 

Maar voorlopig in de la leggen kan ook, :grin:

het is de nieuwste cam, gisteren even mijn tv gekoppeld aan de schotel en cam werkte en werd ook niet heet, en de kaart ook niet. 4k beeld is prachtig op de tv  jammer dat de tv tuner zo langzaam zapt :(

aangepast door spijk

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie en uw test

met permissie dat zegt ons nog steeds niks

 

heb je die CI-Cam ook aan de zenders toegekent die wenselijk zijn om te decoderen per CI+?

het gaat niet om de zenders te decoderen maar dat de ci / vu heet wordt   ;) en met de nieuwste wordt bedoelt de laatste versie cam die uitgegeven is.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spijk

 

Waarom geen antwoord op #17

En waarom geen fatsoenlijk antwoord op #19 ?

#17 de fan staat aan .

 

 #19 gaat om onderstaande cam, de cam werkt gewoon in vu+ maar wordt heel heet ci+ en de vu. alle zenders die open moeten gaan werken ook.

61812_18838__21072016_1434.jpg

aangepast door spijk

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het eens in een heel veel groter forum aan de orde gebracht

meer mensen meer kans op een hint

want ik kon er zelf niets over vinden ook niet in het internet

dank je wel, misschien lig het ook aan mijn vu ontvanger dat er iets niet lekker zit. over een maandje of 2 kijk ik voor een andere ontvanger als de aanbod van 4k ontvangers ietsje groter is.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

okay maar vreemd dat de module in de tv helemaal niet heet word.. maar bij de volgende ontvanger zet ik wel een update hier :)

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

met dien verstande dat de SKY CI+ modules dus niet heet worden in de solo2

en die moeten evengoed het decodeerwerk verrichten.

Het lijkt erop dat CD zelfs nog geen fatsoenlijke module heeft. Ontvangers en schotels hadden we al afgeschreven, maar de module spant toch wel de kroon... 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...