Ga naar inhoud


VU Solo2 wordt heet met ci


spijk
Ga naar oplossing Opgelost door Drs. IJzerbout,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hallo spijk welke software staat er op die VU... ontvanger ??

anders eens andere software erop zetten en kijk of het dan nog zo warm word je module 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo spijk welke software staat er op die VU... ontvanger ??

anders eens andere software erop zetten en kijk of het dan nog zo warm word je module 

open pli een versie van een paar maanden geleden ben nu aan het werk, kan dus niet kijken welke precies. maar de kaart zit weer in de kaart-gleuf met oscam. ga nu niet voor de 2 maandjes weer met de software lopen spelen. als er toch binnenkort een nieuwe ontvanger komt. hopelijk wordt ie dan niet zo heet :) 

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok het was ook maar een vraag ;)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

open pli een versie van een paar maanden geleden ben nu aan het werk, kan dus niet kijken welke precies. maar de kaart zit weer in de kaart-gleuf met oscam. ga nu niet voor de 2 maandjes weer met de software lopen spelen. als er toch binnenkort een nieuwe ontvanger komt. hopelijk wordt ie dan niet zo heet :)

Kijk je zo graag naar Mezzo dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk je zo graag naar Mezzo dan?

Waardoor denk je dat die zender al zo lang bestaat? E de mogelijke reden waarom de codering is aangescherpt?

Omdat er niemand kijkt?

De zender is zeer populair.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk je zo graag naar Mezzo dan?

haha nee kijk er niet naar, maar als je alles gelezen heb heb ik em voor €15 kunnen overnemen op de oog voor de toekomst.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jaren geleden ook de witte CI gekregen omdat ik het Top HD pakket heb. Toen in de DM8000. Module werd gewoon handwarm en zappen ging boven verwachting snel. Kijk echter nooit sport en voor klassieke muziek voel ik me nog te jong. CI is in de kast verdwenen en gebruik gewoon OSCam. De CWOE zenders kijk ik gewoon niet. Voor MIJ niet boeiend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nog steeds geen antwoord op de vraag of je wel de juiste zenders hebt toegewezen die per CI+ gedecodeerd moeten worden...!

alle zenders weken gewoon als de kaart+ci  erin zit (al gemeld) in de vu en as deze in de tv zit. dan hoef je toch niks toe te wijzen ?

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoeft ook helemaal niet. De CI reageert alleen op CAID 0100. Toewijzing is alleen noodzakelijk bij multi card oplossingen. Dus als je twee of meer kaarten tegelijk in het systeem hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...