Ga naar inhoud


Het Octoberfest begint... O'zapft is auf der Wiesn


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ik vind de prijs nog wel meevallen. € 340,-- is een koopje.

Vandaag kost deze kamer € 114,-, dus € 340,- is idd verre van een koopje.

Of ik zie iets over het hoofd.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Geloof mij, wanneer het alternatief is om onder de brug te overnachten, maakt de prijs niet uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarbij na 4 Mass Bier de vraag is of er nog iets is wat je uit zou maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarbij na 4 Mass Bier de vraag is of er nog iets is wat je uit zou maken.

vergeet niet dat je dan al ruim 40 euro kwijt bent, en waarschijnlijk niet eens geld voor een hotel meer over hebt.

 

die prijzen zijn belachelijk in mijn ogen (zowel hotel als bier).  Aan die waanzin doe ik dus niet mee, als ik het zelf moet betalen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jou standpunt t.o.v. prijzen is bekend.

Maar er zijn ook gelukkig mensen die wel van het leven genieten.

 

Wanneer je nu in München rondloopt is wat je ziet een streling voor het oog.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat bedoel ik, een streling voor het oog.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad heel irretant die hoge hotelprijzen maar zo werkt een markt economie nou eenmaal.

 

Ik zal het maar niet hebben ocer de hotelprijzen tijdens de IBC in Amsterdam. Daar zijn prijzen exorbitant hoog en je krijgt er soms een hotelkamer voor waar ik me voor zou schamen om erin te hokken en parkeren kun je helemaal vergeten.

De laatste keer betaalde ik voor een fles water € 6,50 en 25 € parkeren op de hotel eigen parkeerplaats. Voor de hotelkamer € 340 per nacht. Dat was in het Mercure Hotel bij de RAI. Dat zijn pas woekerprijzen. :mad:

Alles is relatief. Ik lees net in mijn geliefde krant dat tijdens de amerikaanse presidentverkiezing een overnachting in het Trump hotel 100.000,- dollar kost per nacht. Maar je krijgt 'm alleen als je voor 5 nachten boekt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net terug uit Noord Italië en zuid Duitsland. Op het aardappel feest (je moet wat te vieren hebben) alvast kunnen genieten van een paar leuke meisjes in nog leukere jurkjes. Hoewel ik wel het idee had dat de meesten de strafbare leeftijd nog niet voorbij waren.

 

Maar verder is het net karnaval, als je zelf niet uit die streek komt is er geen zak aan.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja Aardappelfeest! Daar kun je enkel een aardappelzak voor hebben.

 

neen het Oktoberfest is traditie van landarbeiders die de Septembermaand de oogst binnen gehaald hadden en een Pull ter viering dronken

en nu is het de organisatie er om heen die de oogst binnen haalt.

10,70€ Tsss

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...