Ga naar inhoud


Windows 10 kopen voor circa € 39,= ?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik zie op het Internet verschillende bedrijven (dus niet via MP) die Windows 10 Home en Pro incl. licentie via Download voor rond de 30,= aanbieden.

Dit lijkt mij wel erg voordelig.

Zijn dit versies die ik na installatie gewoon kan activeren en gebruiken?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


vreemd windouws 10 was toch gratis ..als je pc geschikt was voor deze update's enz

ik heb hier zo 2 pc..en laptop  die gewoon toen een update online hebben gehad naar windouws 10..enz

ik heb hier ook nog een medion staan ..maar niet geschikt voor win..10

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd windouws 10 was toch gratis ..als je pc geschikt was voor deze update's enz

ik heb hier zo 2 pc..en laptop  die gewoon toen een update online hebben gehad naar windouws 10..enz

Was gratis, nu niet meer.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was gratis, nu niet meer.

dat klopt als een bus ...was tot datum xxx gratis

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... maar als je niet over Windows beschikt kun je ook niet updaten.

 

Ik wil deze versie als het mogelijk is op mijn MacBook Pro d.m.v. Boot Camp als 2e OS installeren.

Soms mis ik net even de Windows faciliteit.

koop je een pc bij met windows 7 genoeg keuze voor een goede prijs 

en zie dat je de mac-book niet....doet he ...ik zou er niets aan veranderen 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp jouw laatste reactie niet helemaal.

 

Windows draait op een Mac met Boot Camp of Parallels prima dus waarom zou ik nog een tweede Laptop erbij kopen?

dit zeg je toch zelf 

Ik wil deze versie als het mogelijk is op mijn MacBook Pro

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

windows 10 is nooit gratis geweest. Je kon gratis updaten vanaf windows 7 of windows 8.1 tot ergens in Juli dit jaar.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows 10 is nooit gratis geweest. Je kon gratis updaten vanaf windows 7 of windows 8.1 tot ergens in Juli dit jaar.

dus die was dan toch wel gratis voor sommigen althans 

ik heb nooit 1 rekening gehad of wat dan ook voor w10 :grin:

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gratis is als iedereen hem voor niets zou kunnen krijgen/kopen. Dat was nu niet zo, je kreeg als Windows gebruiker tijdelijk een flinke korting 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op het Internet verschillende bedrijven (dus niet via MP) die Windows 10 Home en Pro incl. licentie via Download voor rond de 30,= aanbieden.

Dit lijkt mij wel erg voordelig.

Zijn dit versies die ik na installatie gewoon kan activeren en gebruiken?

installeren en activeren > installeren JA activeren is heel afhankelijk van een officiële geldige productkey die meegeleverd moet worden

 

ik kocht er een die een ongeldig productkey had dus gaat niets met officieel activeren en later updaten

 

a ) de levering is gebeurd, je krijgt dan een installatie usb of dvd naar wens of online download

b ) dat een geldige > let wel < unieke productkey meegeleverd moet worden is nergens vastgelegd

(je krijgt dus een van een product dat al een keer is geïnstalleerd, dus daarmee kun je niet actieveren)

 

het grootste bedrog dat OOK bekend is bij Microsoft, daar hun support er dagelijks mee geconfronteerd wordt.

 

die me dus ook aanrade de officiele te kopen bij de microsoft store welke 100% ondersteund wordt met gratis telefonische support

www.microsoftstore.com

 

als dat maar goed komt Juergen!

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe is alles naar wens verlopen.

Bij de betreffende leverancier wordt echter wel beschreven dat een officiele licentiecode wordt meegeleverd.

Via BootCamp Windows 10 Pro op mijn MacBook Pro naast MacOS Sierra geïnstalleerd en enkele programma's toegevoegd.

Vandaag en morgen zal ik wel moeten activeren dus even afwachten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...