Ga naar inhoud


ip tv op de camping


jojo1954

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hangt een beetje van de kwaliteit af, maar 5 Mb/sec zal het minimum zijn, denk eerder aan 10 Mb.

Dat is dan 3,6 Gbyte per uur.

 

Bij mijn telefoon zou ik in een uur mijn gehele maand volume erdoor draaien, daarna mag je bijbetalen.

 

Legale ip abonnementen zijn er niet voor (mobiel) internet, dus beeld zolang de boel niet geblokkeerd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er nog bij dat via ip de zenders soms regio (land) gebonden zijn , sat heeft daar minder problemen mee

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt een beetje van de kwaliteit af, maar 5 Mb/sec zal het minimum zijn, den keerder aan 10 Mb.

Dat is dan 3,6 Gbyte per uur.

 

Bij mijn telefoon zou ik in een uur mijn gehele maand volume erdoor draaien, daarna mag je bijbetalen.

 

Legale ip abonnementen zijn er niet voor (mobiel) internet, dus beeld zolang de boel niet geblokkeerd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt een beetje van de kwaliteit af, maar 5 Mb/sec zal het minimum zijn, den keerder aan 10 Mb.

Dat is dan 3,6 Gbyte per uur.

 

Bij mijn telefoon zou ik in een uur mijn gehele maand volume erdoor draaien, daarna mag je bijbetalen.

 

Legale ip abonnementen zijn er niet voor (mobiel) internet, dus beeld zolang de boel niet geblokkeerd wordt.

mmm dus niet aan te raden

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dat is wel vreemd want gemiddeld wordt in de IPTV scene voor HD streams 2 mbit gebruikt en voor SD is het 700 Kbit meestal. Als je 700 Kbit / 8 om KB/sec te krijgen dit maal 60 x 60 doet zit je aan 315 MB per uur.  Dus voor 15 uur zit je toch al gauw aan 4725 MB en dan heb je nog bedenkelijke kwaliteit.

 

Trouwens ceesv kan ook niet tellen. 10 Mbit / 8 = 1,25 MB/sec * 60 * 60 = 4,7 GB per uur. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet IPTV het is internetTV op de camping

maar ook thuis liep dat allemaal pas lekker met 20Mb/s download

 

nu is er in bepaalde campingregio's ook LTE en dat opent weer leuke downloadsnelheden

de LTE/4G mobiel wordt belangrijk

 

maar niet met een datalimiet van 3GB / maand

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kortom, het is geen alternatief, en ook niet legaal te abonneren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

niet legaal? ik kan toch een abonnement nemen wat is er dan niet legaal?

Ja, dat kan!

Je kan ook een abonnement nemen op illegale cardsharig van satelliet tv.

 

 

Altijd handig voor de opsporing instanties wanneer je per bank betaalt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

denk  je echt dat een gewoon bedrijf dit aanbied dan zijn ze  toch zo te pakken

Ja, de prioriteit op opsporen is niet hoog, en men beseft niet wat de consequenties (kunnen) zijn.

 

TV via internet is niet legaal te koop, de rechten zijn nog niet geregeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...