Ga naar inhoud


ip tv op de camping


jojo1954

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hee, die kende ik niet, ik moet mijn bewering terug nemen, er is dus toch een legale aanbieder.

 

Echter.....

 

Knippr schrijft:

 

Sommige programma's zijn niet beschikbaar vanwege het ontbreken van de rechten om deze programma's uit te zenden. Het is dus geen storing of technisch probleem.

 

Gaat de zender dan op zwart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar hadden we het ook al eens over

men heeft geen rechten om door te geven c.q. her te verdelen

dus het is de vraag wat U met zo'n aanbieder / provider daadwerkelijk zien mag, zien kunt

 

en waar ligt de camping

ligt de camping in de betuwe of in de eiffel? {regiobeperking van uw IPadres}

het laatste is voor de vraag relevant

 

het is makkelijk gesteld dat men legaal is als men ook mag doorgeven, blijkbaar niet alles en naar overal!

het blijft een zweverig aanbod

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel merkwaardig dat ze op die ip Abbo's in grijze zone, netjes BTW rekenen  :tired: . De belastingen innen dus geld op illegale doeleinden zou je denken  :confused: ?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zoals gezegd zijn kniprr en play van kpn gewoon legale diensten om via internet TV te kunnen kijken.

Vaak wel beperkt tot binnen Nederland.

 

Heb nu een proef abonnement op play (gekregen bij mijn chromecast) en ga dit komende week uitproberen tijdens mijn vakantie in Denemarken.

(eventueel via mijn eigen VPN server thuis)

Zal mijn ervaringen hier wel delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor al die abonnementen en apps geldt nog steeds dat het mobiel data kost en die is niet onbeperkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...