Ga naar inhoud


eSports TV


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

  trans.gifAls de Olympische Spelen nog één belangrijke sport missen, dan moeten ze die zeker gaan zoeken bij eSports TV. Deze gloednieuwe tv-zender brengt 24u per dag het beste van online videospelletjes en is nu beschikbaar bij TV VLAANDEREN! De Britse zender doet aan live verslaggeving van de Turner's ELEAGUE tournament, FACEIT's eSports Championship Series en de Valve's International Dota 2.

 

Klinkt het allemaal een beetje als Chinees in je oren? Stem dan zeker eens af op eSports TV om deze "atleten" intensief aan het werk te zien.

Beschikbaar vanaf Basic Light op nummer 82.

     

 

 

 

Vandaag een e-mail van TVV gehad, met de bovenstaande tekst.

 

Kan de zender wel niet vinden.  Staat ook nog niet in de zenderlijst.  Ook op KingofSat niet te vinden (behalve op 4.8E)

Of is ie alleen IPTV?

Op Live-TV is ie ook nog niet beschikbaar.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

google : https://www.engadget.com/2016/06/16/ginx-esports-tv-channel-sky-virgin/

 

blijkbaar beschikbaar op astra2 maar vind'm ook niet op kingofsat - is misschien al ter ziele gegaan :grin:

programmaoverzicht : http://e-sportstv.net/en/schedule/day_schedule.asp

 

"no match" :cool:

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is

Ginx eSports TV

 

eSports TV is een ander kanaal.  Gids van tv.nu :  http://www.tv.nu/kanal/esportstv-hd

Programmatie is verschillend van de Ginx versie.

 

Willy

 

PS:  Het geeft wel de aard van de zender aan.  Niet iets waar ik zit op te wachten.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelezen op Bron: Totaal TV : 

 

 

eSportsTV HD wordt bij CanalDigitaal op voorkeuzekanaal 102 in de fastscanzenderlijst doorgegeven. De zender is onderdeel van het basispakket van de aanbieder. M7 Group en eSportsTV-eigenaar MTG hebben een distributieovereenkomst gesloten. Onderdeel hiervan is dat de satellietverspreiding via de Asrea3-satelliet ook als aanvoersignaal voor andere Europese tv-aanbieders gebruikt kan worden. M7 Group gaat eSportsTV HD aanbieden via de eigen aanbieders in de landen Nederland, België, Tsjechië en Slowakije. eSportsTV is op dit moment onder meer via de aanbieders Telenor en Viasat in Scandinavië en de Balkan re bekijken. CanalDigitaal is de eerste Nederlandse aanbieder die het eSports-kanaal doorgeeft. Online.nl – eveneens eigendom van M7 Group – volgt later.

 

Grootste eSports-zender bij CanalDigitaal

eSports is de snelst groeiende professionele sport in de wereld. Het bereikt naar verwachting wereldwijd rond de 250 miljoen mensen. Er is hierdoor een groeiende vraag naar meer eSports-content. eSportsTV HD speelt op deze wens in. Bill Wijdeveld – VP Business Development M7 Group – over de komst van eSportsTV HD bij M7 Group-aanbieders: “We zijn zeer blij met de overeenkomst met MTG. eSportsTV biedt ons content van de grootste en belangrijkste eSports-toernooien over de hele wereld. Bovendien sluit het aan onze strategie om ons contentportfolio te verbreden en ons te richten op nieuwe, jongere doelgroepen.”

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit op 11973 V 29900 S2 8psk 2/3 (ik weet niet of er beeld op zit,geen abo)

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had liever NPO Nieuws er bij gehad en alle Regionalen eindelijk eens in HD, net als bij KPN.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een flutzender.

 

Regionalen in HD? Laat ze eerst eens wat andere basis zenders in HD omzetten naar die Regionalen kijkt zowat geen hond.

 

Zover ik begrijp zijn de Regionalen zeker in het oosten van NL veel bekeken, helaas vind ik er geen kijkcijfers van.

 

Net  eSports eens bekeken, "Heroes of the storm", wat heb je daar nu aan?.

Als je geïnteresseerd bent in games, dan speel je dat toch zelf met een console, dit is niet interactief en alleen maar om te kijken.

 

Weer een transponder vervuiler.

 

CD/TVV zou eens een vragenlijst moeten sturen naar hun abonnees en vragen wat de voorkeuren zijn van hen, ziet er volgens mij heel anders uit dan de zenders die je nu voorgeschoteld krijgt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTV Drenthe gaat alweer stoppen met satelliet vanwege bezuinigingen las ik elders...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn het toch allemaal flutzenders wat ze de laatste tijd erbij zetten . Persoonlijke denkstelling van mij.

 

Dit zijn allemaal zenders waar hun de distributie voor mogen verzorgen, kortom ze worden er grof voor betaald.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...