Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

En moet je die VPN elke keer weer handmatig opstarten?

En hoe is je snelheid via die VPN?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En moet je die VPN elke keer weer handmatig opstarten?

En hoe is je snelheid via die VPN?

Ja,opnieuw opstarten,is kwestie van twee seconden.

Snelheid is normaal, merk geen verschil zonder of met VPN.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die twee seconden snap ik wel, maar de gemiddelde gebruiker niet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kennissen in Frankrijk van in de 80 die gaan dat echt niet snappen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem opera vpn, en als je op de app klikt, vraagt die meteen om een vpn verbinding te maken en klik op ok. De eerste keer moet je nederland selecteren wat voor die mensen moeillijk kan zijn.

Mijn snelheid verminderd van 30 naar 10, maar voldoende voor de film1 go app. Niet alle films gaan.

Maar er staat wel bij dat ze de ip adressen bijhouden, en bij dergelijk misbruik je account geschorst kan worden.

post-40019-0-92878700-1498802677_thumb.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanwege strikte voorwaarden van Apple en Google zijn wij helaas verplicht om erotische zenders en video’s (Video-On-Demand) uit de iOS- en Android-apps te verwijderen.

 
Vanaf vrijdag 7 juli kunnen geen erotische video’s meer in de apps bekeken worden. Vanaf maandag 10 juli geldt dit ook voor de erotische zenders.
 
De erotische zenders en video's blijven uiteraard beschikbaar via Live TV (https://livetv.canaldigitaal.nl) en de satellietontvanger.

 

Bron: Canaldigitaal.nl

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nieuwe zenders toegevoegd.

Duck TV, Nick jr, Boomerang, NPO Sport, NPO Zapp/Best, Bloomberg, Al Jazeera.

De Vlaamse regionale zenders TV Oost, ATV en TV Limburg.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook de ontbrekende regionale omroepen op de app gekomen.

Te weten TV Rijnmond, RTV Utrecht, Flevoland en RTV NH

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het jouw abonnement is en jij kijkt in een huiselijke kring naar het programma zie ik het probleem niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ze monitoren ip adressen staat hier ergens. Overdag gebruik ik het hier wel eens, even snel journaal kijken, en dan savonds zit ik op ander ip. Ik heb gekeken op de site maar daar staat uiteraard niets hierover. Ik heb eigenlijk geen zin in hoge belkosten rinchting CD.

Jij bent de gebruiker, waar je gebruikt en met welk IP speelt toch geen rol ?

Er staat niks op de site omdat er ook niets over te vertellen valt, lijkt mij totaal normaal gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...