Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Ik krijg zwart beeld en wel geluid op Eurosport 1 en 2. De NPO zenders e.d. doen het wel goed.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier in Türkiye op mijn Samsung Galaxy 10.2'' werkt het goed, alleen de "Eurosporten" stotteren en Brava HD geeft een MTV zender door.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen rare jongens hoor... Immers, met een paar klikken kun je nu een film huren via de app of de site, dus het zal ze vast geen windeieren opleveren, deze mogelijkheden...

Hoe kun je percies een film huren?

 

Ik krijg een tekstbalk te zien waarop staat:

(P302) Huur films op je Set Top Box of op de website en kijk ze daarna terug via Mijn Accounts

Gehuurde films op je mobiele device

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen krijg ik de melding dat ik niet meer mag kijken want heb het juiste pakket niet, ik gaat er van uit dat het online gedeelte nu dus als extra betaal pakket beschikbaar is.

 Hier werkt het nog gewoon. Eurosport doet het inmiddels ook. Heb even de chromecast gebruikt en het beeld op tv is best aardig.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukt streamen naar de TV niet, is ook niet nodig, wil alleen weten waarom het niet lukt, heb ik dan Chrome Cast nodig?

 

Andere zaken zoals videoclips die op de tablet staan, kan ik wel streamen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou iemand voor mij willen controleren met een Familie- of Entertainment abbo of hij/zij 1 of meer van de volgende zenders kan ontvangen (of deze in de lijst van beschikbare zenders staat):
-AT5 Familie-pakket
-Omroep Brabant Familie-pakket
-L1 TV Familie-pakket
-TV West Familie-pakket
-Penthouse EntertainmentHD-pakket
-Vivid TV EntertainmentHD-pakket
-Food Network Familie-pakket
-History FamilieHD-pakket
-Fine Living Network Familie-pakket
-CI Familie-pakket
-The QYOU Familie-pakket

 

Ik heb het Entertainment pakket en ik ontvang momenteel op de APP alleen de zenders van het Basis pakket en niet de zenders die ook  beschikbaar zouden moeten zijn van het Entertainment pakket (http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/Klantenservice/16118%20CD_Zenderlijst.pdf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij werkt het prima.

 

Dit zegt CanalDigitaal er zelf over: 

 

 

De live tv app is een onderdeel van het Basis-HD pakket, er hoeft dus niet voor betaald te worden. In fases zijn we gistermiddag begonnen met onze klanten een informatie email over deze gratis dienst te sturen.


De inlog voor de app en de internetdienst is dezelfde die je ook gebruikt voor MijnCanalDigitaal, verder zijn de volgende punten belangrijk om te weten;

• U kunt op maximaal twee mobiele apparaten tegelijk kijken
• U kunt tot vijf keer per maand apparaten wisselen op uw account
• Uw thuislocatie kunt u drie keer per maand wijzigen
• Alleen beschikbaar binnen Nederland (Geoblocking)
• De TV App is beschikbaar vanaf een BasisHD-abonnement
• De beschikbare zenderlijst is gekoppeld aan het instappakket
• Bekijk hier de beschikbare zenders
• Dataverbruik over 3G/4G is voor eigen rekening
• Google Chrome wordt niet ondersteund in verband met het ontbreken van Microsoft Silverlight
• De FOX zenders en TV Oranje zijn niet beschikbaar via 3G/4G


 

 

Werkt overigens ook met een Basis-pakket, is dus niet vanaf Basis-HD. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd Chromecast nodig.

 

Willy

Bedankt, misschien schaf ik het wel aan, kan het ook voor andere zaken gebruiken als extra op mijn (Turkse) Smart TV.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders moeten wel toestemming geven, dus het hoeft niet perse bij cd te liggen dat je bepaalde zenders niet hebt

  • Like 1

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...