Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Valt mij op dat er op de app geen ondertiteling wordt gegeven op CI, Fine Living en Food Network.

Ook worden op de app de "HD" versies gegeven van Eurosport 2, Discovery Channel en TLC.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Johan45,

 

Op je windows pc of laptop/tablet heb je geen app nodig. Om via PC of Mac te kijken gaat je naar https://livetv.canaldigitaal.nl

Je log in met je account en klaar is kees of in jou geval Johan.

 

Tip voor gebruikers van een Panasonic Blu-Ray speler. De nieuwere modellen beschikken over een eigen streaming mogelijkheid.

Genaamd Miracast. in de AppStore is hiervoor ook een App te downloaden. Bespaart je dus extra kosten aan een Chromestreamer.

Deze APP genaamd : Miracast Widget & Shortcut, maakt verbinding met je Blu-ray speler en je Smartphone is zichtbaar op je Tv.

Ik heb een paar van deze APPS geprobeerd en deze werkt voor mij het best. Verbinding maken en klaar.

 

Hoi, Welke browser  met win 10 gebruik je, silverlihgt wordt niet ondersteunt!

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de App nog te buggy... werkt op zich wel, maar van enig comfort kan ik niet spreken.. Persoonlijke mening natuurlijk! Ik houd het nog even bij RemoteStreamConvert en BlackboxPro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Welke browser  met win 10 gebruik je, silverlihgt wordt niet ondersteunt!

gr

Opie

 

Eerst Silverligt apart te downloaden en gewoon kiezen welke browser je wil gebruiken.

Ik weet dat veel mensen afgeven op de browser van MS, maar ie11 werkt momenteel goed.

Ik zou zeggen gewoon proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli schreef op 29 Sept 2016 - 14:16: snapback.png

Hier in Türkiye op mijn Samsung Galaxy 10.2'' werkt het goed, alleen de "Eurosporten" stotteren en Brava HD geeft een MTV zender door.

 

 

Hier in NL geeft Brava HD ook een MTV zender door (66 MTV NL) en Eurosport 1 HD (nl) en Eurosport 2 (nl) doen het goed.

 

Bij een ander toch gewoon Brava gezien op de app, bij mij nog steeds mtv nl ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Melchiorskystar schreef op 10 Okt 2016 - 12:37:

 

Emekli schreef op 29 Sept 2016 - 14:16: snapback.png

 

 

 

Bij een ander toch gewoon Brava gezien op de app, bij mij nog steeds mtv nl ?

 

 

Hier ook, op mijn android telefoon krijg ik MTV.nl i.p.v.  Brava.

Maar op de laptop zie ik BravaHD. Heb de APP op telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd echter zonder resultaat.

Twee keer MTV.nl is niet nodig. Hopelijk gaat CD snel aan de slag om dit wijzigen en ook alle andere zenders toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de app zojuist ook even getest via mijn Chromecast 2 op de Panasonic. Beeld was niet zo geweldig, het leek wat schokkend.

Ik heb 't beeld vergeleken met Play van KPN waar ik een drie-maands proefabonnement van kreeg bij mijn Chromecast en dat beeld ziet er echt vele malen beter uit. Ben ook onder de indruk van de opnames die gemaakt zijn door middel van de Play app, die zien er uit als de originele uitzending. (dus niet zoals uitzending gemist)

 

Kortom: een welkome aanvulling vanuit CD maar kan nog verder ontwikkeld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle TV apps werken hier stabiel en goed behalve de CanalDigitaal app die geeft de geest na een minuut, maar op mijn laptop krijg ik ook regelmatig een download error in de stream terwijl de rest prima werkt. Het zit dus nog altijd vol met foutjes. We zijn zo ondertussen niet anders meer gewend van CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[

Eerst Silverligt apart te downloaden en gewoon kiezen welke browser je wil gebruiken.

Ik weet dat veel mensen afgeven op de browser van MS, maar ie11 werkt momenteel goed.

Ik zou zeggen gewoon proberen.

Nog niet gelukt! Silverligt zit er op. krijg dit scherm :(

post-32922-0-96619900-1476194645_thumb.png

aangepast door opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...