Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Dat is mooi. Er is nu ook on demand aanbod beschikbaar. Uitzending gemist, begin gemist en ik zag ook wat gratis films (van film europe).

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de nieuwe app kun je ook de bitrate kiezen. Volgens mij was het maximum voorheen 2.4 mbit, nu is het 4mbit.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vindt de app van ziggo betere beeld kwaliteit geven dan de cd app iemand dat ook opgevallen ?

 

Ik heb het net even getest op 1 Jinek.

Dit met een Samsung S8 plus en de nieuwste app's en 4G internet..

 

De Ziggo app geeft duidelijk een scherper beeld dan de CanalDigitaal app.

De Ziggo app loopt een 30 sec. achter bij de CanalDigitaal app. dus dezelfde beelden zijn korte tijd te vergelijken.

Mijn Slingbox 350 geeft nagenoeg dezelfde kwaliteit beeld als de CanalDigitaal app.

Het voordeel van de Slingbox is echter dat er geen regio beperkingen zijn.

Nadeel van de Slingbox is dat het zappen wat langer duurt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in Frankrijk op mijn vakantieadres en probeer de CD app versie 2

Ik wil kijken met mobieltje naar Ned1 krijg de mededeling: kan niet afspelen in de huidige regio

Het is 21 juni 2017, dus na de 15e juni. Ik had begrepen dat Nely Kroes het voor voor elkaar had gekregen dat dit allemaal open zou zijn, dus niet alleen het mobiele verkeer.

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt hier in belgie ook . Leuk dat ze het nu ook doen . Tv Vlaanderen had dit al even !

Bij tv Vlaanderen kost het wel 3,95 euro per maand

 

En jullie maar roepen dat NLers gierig zijn.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de app goed, wel met VPN, maar streamen via Google Cast naar de TV gaat helaas niet.

Het is zelfs zo erg, na weer een poging te hebben gedaan, kan ik ook niet meer mijn video's van de tablet streamen en You Tube stopt er ook mee.

Moet dan eerst router uitzetten en ook de tablet en TV, voor het weer werkt.

Dus de CD app ga ik niet gebruiken om te streamen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Frankrijk geeft de app aan dat Live TV niet werkt vanuit België... (??)

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wanneer ik de app installeer op mijn ipad, kan ik dan ook gelijktijdig naar twee verschillende zenders kijken? Ik heb 1 ontvanger

Ja je kunt via de app een ander programma kijken dan via jouw ontvanger.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het belachelijk, dat ik als belg kan abboneren, maar via de app niet mag kijken. Kunnen ze nu niet alle ip ranges toevoegen van alle landen waar je officieel een abbo kan krijgen? Ook voor de film1 app.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kunt via de app een ander programma kijken dan via jouw ontvanger.

 

Eerst app installeren en nog wat gegevens invullen en je kunt op tablet kijken.

 

Casten naar TV is ingebouwd maar werkt niet, bij mij althans.

 

Alleen een  card is al genoeg, als je betaalt voor 'n pakket.

 

TV en ontvanger heb je niet nodig, want het signaal komt niet van de schotel maar loopt via internet.

 

Ben je in het buitenland, installeer dan Super VPN vanuit Google Playstore en zet VPN op Amsterdam, NL.

 

Dit doe je door op het bolletje links boven te klikken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...