Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten


Vandaag ook maar de app gedownload vanuit app store.

 

Oke, het werkt  ... niet geheel correct, geen geluid :cry:

 

Ik heb met mijn telefoon met android 5.x wel geluid. Maar geen beeld.

Met de vorige versie had ik wel beeld en geluid.

Kan wel via de app opnemen en zenders wisselen. Alleen geen beeld dus.

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wachten op een nieuwe versie, waar de fouten uitgehaald zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de laatste update van de CanalDigitaal-app werkt hij bij mij ook niet meer.

Oneplus 3, Android 6.0.1, OxygenOS 3.2.8

 

Na het kiezen van een live-kanaal begint hij even te spelen, maar na een seconde ofzo verschijnt de melding: 'Inhoud kan niet worden weergegeven. Apparaat is opnieuw gestart, wordt gecontroleerd of is geïnfecteerd met malware en werkt om die reden niet.'

 

Ik dacht eerst dat er bij de nieuwe versie een rootcheck ofzo in zit. Rootcloak geprobeerd. Daarna de telefoon even ge-unroot en ook Xposed verwijderd. Maar dat helpt allemaal niets.

Ook op een tablet waar het eerst werkte, werkt het nu ook niet meer. Zelfde melding.

 

Wat ontzettend irritant dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar na een seconde ofzo verschijnt de melding: 'Inhoud kan niet worden weergegeven. Apparaat is opnieuw gestart, wordt gecontroleerd of is geïnfecteerd met malware en werkt om die reden niet.'

 

Wat ontzettend irritant dit.

 

Dat is de foutmelding die ik ook krijg op mijn Ulefone, als ik een paar keer op mijn scherm zonder TV beeld (wel menu en geluid) tik.

Zou het aan het merk telefoon liggen? Het canaldigitaal team wat alleen testen doet met Sam...g telefoons?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de laatste update van de CanalDigitaal-app werkt hij bij mij ook niet meer.

Oneplus 3, Android 6.0.1, OxygenOS 3.2.8

 

Na het kiezen van een live-kanaal begint hij even te spelen, maar na een seconde ofzo verschijnt de melding: 'Inhoud kan niet worden weergegeven. Apparaat is opnieuw gestart, wordt gecontroleerd of is geïnfecteerd met malware en werkt om die reden niet.'

 

Ik dacht eerst dat er bij de nieuwe versie een rootcheck ofzo in zit. Rootcloak geprobeerd. Daarna de telefoon even ge-unroot en ook Xposed verwijderd. Maar dat helpt allemaal niets.

Ook op een tablet waar het eerst werkte, werkt het nu ook niet meer. Zelfde melding.

 

Wat ontzettend irritant dit.

En als je m eerst terugzet naar de fabrieksinstellingen, danwel opnieuw installeert (indien mogelijk) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de nieuwe Android update:

-  niet meer compatible met Android 4.x tablet

-  en op android 5.x telefoon wel geluid zonder beeld.

Moeizaam.

 

Vanaf versie 4.3 zou het moeten werken, welke Android-versie heeft je tablet precies?

 

Wel geluid zonder beeld? En je telefoon is niet geroot of zoiets, voor zover dat er iets mee te maken kan hebben?

 

Op https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.streamgroup.canaldigital staat:

 

Wat is er nieuw?
- Verbeterde stabiliteit, comptabiliteit en snelheid
- Mogelijkheid om via de app uw hybride HD-ontvanger/-recorder van CanalDigitaal aan te sturen
- Opname starten en programmeren via de app en bekijken op uw HD-recorder van CanalDigitaal
- Content streamen naar uw tv-scherm
- Live-tv en Video On Demand kijken met Google Chromecast
 
Bijgewerkt
14 december 2016

 

Huidige versie
3.6

 

Android vereist
4.3 en hoger

 

Versie 3.6 heeft toegang tot:
In-app-aankopen   Apparaat- en appgeschiedenis   Instellingen voor mobiele data   Identiteit   Agenda   Contacten   Locatie   Sms   Telefoon   Foto's/media/bestanden   Opslag   Camera   Microfoon   Informatie over apparaat-ID en oproepen   Informatie over wifi-verbinding   Wearable-sensoren/activiteitsgegevens Lichaamssensoren
 
  • wifi-verbindingen weergeven

 

Overig
  • bestanden downloaden zonder melding
  • gegevens van internet ontvangen
  • netwerkverbindingen weergeven
  • Wifi Multicast-ontvangst toestaan
  • wifi-verbinding maken en verbreken
  • volledige netwerktoegang
  • uitvoeren bij opstarten
  • trilling beheren
  • voorkomen dat apparaat overschakelt naar slaapmodus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zijn ze misschien nieuwsgierig?

 

Wat heeft dit allemaal te maken met de werking van de player?

 

Versie 3.6 heeft toegang tot:
In-app-aankopen   Apparaat- en appgeschiedenis   Instellingen voor mobiele data   Identiteit   Agenda   Contacten   Locatie   Sms   Telefoon   Foto's/media/bestanden   Opslag   Camera   Microfoon   Informatie over apparaat-ID en oproepen   Informatie over wifi-verbinding   Wearable-sensoren/
 
activiteitsgegevens Lichaamssensoren
Voor wanneer je rode oortjes tv kijkt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zijn ze misschien nieuwsgierig?

 

Wat heeft dit allemaal te maken met de werking van de player?

 

Versie 3.6 heeft toegang tot:
In-app-aankopen   Apparaat- en appgeschiedenis   Instellingen voor mobiele data   Identiteit   Agenda   Contacten   Locatie   Sms   Telefoon   Foto's/media/bestanden   Opslag   Camera   Microfoon   Informatie over apparaat-ID en oproepen   Informatie over wifi-verbinding   Wearable-sensoren/
 
activiteitsgegevens Lichaamssensoren
Voor wanneer je rode oortjes tv kijkt?

 

Het is dus geen gratis player! Je betaalt met de data die ze verkrijgen uit je telefoon ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...