Jump to content
di-on-air

Canal Digitaal App

Recommended Posts

@ Donkeyman

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je de app op een tablet/smart phone hebt geïnstalleerd en deze via chromecast  gebruikt want voor zover mij bekend is er geen app in de playstore voor een Sony tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 uren geleden, ton68 zei:

@ Donkeyman

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je de app op een tablet/smart phone hebt geïnstalleerd en deze via chromecast  gebruikt want voor zover mij bekend is er geen app in de playstore voor een Sony tv

Ik dacht eerst ook dat niet kon, maar play store biedt wel degelijk de app aan en die werkt ook goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ik heb de app net ook erop gezet dat is dan pas nieuw paar weken geleden geen enkel resultaat in de play store bij Sony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom neem je dan niet even contact op met CD? Via Facebook heb je vrijwel direct antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minuten geleden, ton68 zei:

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

Na het installeren moest ik een qr code scannen met de tablet en werkte alles meteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 uren geleden, ton68 zei:

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

 

Ik kijk ook (Vol) via de schotel en kan nog steeds inloggen, dus daar ligt het niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal eens contact met ze opnemen heb wachtwoord net aangepast kan ook gewoon inloggen op de pc naar mijn gegevens bij CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag werkelijk van alles geprobeerd. App op 2 verschillende tablets geïnstalleerd en op 2 verschillende telefoons. Op de pc kan ik ook niet inloggen op live tv. Heb ruim een uur op de chat gezeten met een medewerker daar kom ik ook niet mee verder die heeft het over een andere browser dat gaat eigenlijk nergens om want Ik heb vol abbo oftewel met een app.Maar goed Chrome dus maar eens geprobeerd ook zonder succes

 

 

Wachtwoord zelf gewijzigd (in mijn profiel) en ook via de site een nieuwe gemaild gekregen met de optie wachtwoord vergeten. Op Firefox en Chrome lukt inloggen naar hun live tv nog steeds niet.Als ik de app open doe krijg ik de mogelijkheid tot inloggen doe ik dit wordt het scherm zo goed als zwart ik kan in het midden dan nog net het cirkeltje zien, verder gebeurt er nada..

 

Ik heb er een smart card bijgekregen die werkt prima misschien dat er ergens achter de(hun) schermen toch 1 van beide wordt uitgezet iets anders kan ik mij niet bedenken of iemand moet nog een tip hebben wat ik nog kan proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf heb ook 2 tablets waar de app van CD op zwart blijft en niet werken op mijn telefoon werkt het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een Samsung Galaxy A8 wat een vrij nieuw toestel is daar werkt die niet op, op de pc niet een tablet met Android 6 niet (die ca 5 maanden geleden prima werkte met deze app) ik heb het geprobeerd op een Motorola met Android 9. Ik denk dat er of iets niet goed staat in mijn account (aan de kant van CD) ofwel de app deugt voor geen meter als die bij de een wel werkt en bij de ander niet. Met de Sony tv app kom ik ook niet verder terwijl die bij Donkeyman wel werkt. Als ik de QR code scan krijg ik wel en pincode alleen heb ik geen idee wat ik daarmee moet doen aangezien inloggen op de tv dus ook niet lukt.

 

De dame die ik eerder aan de chat had zij er is geen app voor Sony terwijl ik die toch echt op mijn tv heb gezet gisteren avond. Ik denk dat er maar wat wordt "aangeknoeid"

 

Ik maak me er niet zo druk om aangezien de smart card wel werkt maar goed is dit natuurlijk geenszins. chatten is ook geen pretje je zit steeds minimaal 5 tot 10 minuten te wachten tot je weer eens een antwoord krijgt.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even de app gedownload op mijn Apple I pad Pro (ook splinternieuw toestel) ook hier lukt niets. Kan niet anders concluderen dan dat mijn account daar op slot zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die app is er allang voor bepaalde merken TV's logisch dat ze die ook voor andere fabrikanten gaan maken, maar dat lost mijn probleem nog niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By RAL9001
      Beste forumleden,
       
      sinds vorige week bezig geweest met het aan de praat krijgen van de Dreambox One Ultra HD. 
      Na upgrade naar NewNigma2 en installatie van de card service had ik sinds gisteren alle kanalen van canaldigitaal werkend.
       
      Dit was nadat ik mijn Duo LNB heb vervangen door een Tripple LNB. 
       
      Nu had ik het briljante idee om de derde sateliet ook even in te lezen, de astra 28,2. Bij deze actie ben ik vergeten "het wissen van de kanalen" uit te zetten. Uiteindelijke resultaat is een zeer korte lijst met enkel astra 28,2. Hierna nogmaals voor alle satellieten de kanalen laten zoeken, echter wat blijkt nu, mis ik alle kanalen van CanalDigitaal.
       
      Spelen met de tunerconfiguratie levert veel verwarring op, nieuwe kanalen die eerder niet gevonden zijn, maar helaas geen canaldigitaal.
       
      De tuner configuratie staat momenteel ingesteld op DiseQC 1.0, LNB 1 gekozen voor 19,2 ; 23,5 en 28,2. Zenderlijst van 19,2 en 28,2 geladen en hierna automatisch gezocht. Enige verschil met vorige keer inlezen is dat ik toen nog met de standaard dreambox firmware heb gewerkt waarbij ik wel een andere satellites.xml had geladen. Mogelijk heeft dit er iets mee te maken.
       
      Wie kan mij in het kort uitleggen waarvoor welke instellingen zijn en welke nodig zijn voor een Tripple LNB. Diseqc switch zit in de LNB en zou zelf de configuratie moeten kunnen vaststellen.
       
      Huigige configuratie setting :
      Configuratie modus is advanced Setting voor 19,2 ; 23,5 en 28,2 LNB 1 Prioriteit 0 Type universeel LNB Spanningsmode 13V Tone Modus AAN DiSEqC-modus 1.0 Toneburst geen Vastgelegd DiSEqC commando Geen Snelle DiSEqC Uit Herhaal sequence Uit Commando volgorde toneburst, committed  
       
      Wat zijn nu de beste instellingen voor de tunerconfiguratie?
       
      Schotel Triax 64cm
      Tripple LNB
      Dreambox One Ultra HD
       
      Kijk uit naar jullie reactie!
       
      Groeten Ronald.
       
       
    • By Romavami
      Hallo Forum
       
      Ik heb het CD "Rijk" abonnement met twee extra kaarten.
      Bij toeval ben ik erachter gekomen dat het zenderpakket "Rijk" bij ons alleen compleet is op de eerste kaart die ik ooit besteld heb.
      Een aantal zenders (Fox1, Ons bijvoorbeeld) die wel in het pakket "Rijk" horen zijn niet te zien op de extra kaarten.
       
      Is dit normaal of zouden alle kaarten qua pakket hetzelfde moeten zijn.
       
      Groet Rob
    • By Ikke41
      Goede dag.
      ik zag dat U de VU heeft, ik heb die ook pas en ben niet zo handig in die dingen, weet U hoe ik de TV aan/uit knop op de AB kan instellen zodat ik de AB van de TV weg kan leggen. Hopelijk weet U of een ander het.
      alvast bedankt
    • By Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy