Jump to content
di-on-air

Canal Digitaal App

Recommended Posts

@ Donkeyman

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je de app op een tablet/smart phone hebt geïnstalleerd en deze via chromecast  gebruikt want voor zover mij bekend is er geen app in de playstore voor een Sony tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 uren geleden, ton68 zei:

@ Donkeyman

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je de app op een tablet/smart phone hebt geïnstalleerd en deze via chromecast  gebruikt want voor zover mij bekend is er geen app in de playstore voor een Sony tv

Ik dacht eerst ook dat niet kon, maar play store biedt wel degelijk de app aan en die werkt ook goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ik heb de app net ook erop gezet dat is dan pas nieuw paar weken geleden geen enkel resultaat in de play store bij Sony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom neem je dan niet even contact op met CD? Via Facebook heb je vrijwel direct antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minuten geleden, ton68 zei:

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

Na het installeren moest ik een qr code scannen met de tablet en werkte alles meteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 uren geleden, ton68 zei:

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

 

Ik kijk ook (Vol) via de schotel en kan nog steeds inloggen, dus daar ligt het niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal eens contact met ze opnemen heb wachtwoord net aangepast kan ook gewoon inloggen op de pc naar mijn gegevens bij CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag werkelijk van alles geprobeerd. App op 2 verschillende tablets geïnstalleerd en op 2 verschillende telefoons. Op de pc kan ik ook niet inloggen op live tv. Heb ruim een uur op de chat gezeten met een medewerker daar kom ik ook niet mee verder die heeft het over een andere browser dat gaat eigenlijk nergens om want Ik heb vol abbo oftewel met een app.Maar goed Chrome dus maar eens geprobeerd ook zonder succes

 

 

Wachtwoord zelf gewijzigd (in mijn profiel) en ook via de site een nieuwe gemaild gekregen met de optie wachtwoord vergeten. Op Firefox en Chrome lukt inloggen naar hun live tv nog steeds niet.Als ik de app open doe krijg ik de mogelijkheid tot inloggen doe ik dit wordt het scherm zo goed als zwart ik kan in het midden dan nog net het cirkeltje zien, verder gebeurt er nada..

 

Ik heb er een smart card bijgekregen die werkt prima misschien dat er ergens achter de(hun) schermen toch 1 van beide wordt uitgezet iets anders kan ik mij niet bedenken of iemand moet nog een tip hebben wat ik nog kan proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf heb ook 2 tablets waar de app van CD op zwart blijft en niet werken op mijn telefoon werkt het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een Samsung Galaxy A8 wat een vrij nieuw toestel is daar werkt die niet op, op de pc niet een tablet met Android 6 niet (die ca 5 maanden geleden prima werkte met deze app) ik heb het geprobeerd op een Motorola met Android 9. Ik denk dat er of iets niet goed staat in mijn account (aan de kant van CD) ofwel de app deugt voor geen meter als die bij de een wel werkt en bij de ander niet. Met de Sony tv app kom ik ook niet verder terwijl die bij Donkeyman wel werkt. Als ik de QR code scan krijg ik wel en pincode alleen heb ik geen idee wat ik daarmee moet doen aangezien inloggen op de tv dus ook niet lukt.

 

De dame die ik eerder aan de chat had zij er is geen app voor Sony terwijl ik die toch echt op mijn tv heb gezet gisteren avond. Ik denk dat er maar wat wordt "aangeknoeid"

 

Ik maak me er niet zo druk om aangezien de smart card wel werkt maar goed is dit natuurlijk geenszins. chatten is ook geen pretje je zit steeds minimaal 5 tot 10 minuten te wachten tot je weer eens een antwoord krijgt.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even de app gedownload op mijn Apple I pad Pro (ook splinternieuw toestel) ook hier lukt niets. Kan niet anders concluderen dan dat mijn account daar op slot zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die app is er allang voor bepaalde merken TV's logisch dat ze die ook voor andere fabrikanten gaan maken, maar dat lost mijn probleem nog niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By greydutch
      Ik heb net vastgesteld dat ik de zender Film Europe niet meer kan ontvangen. Mijn abonnement heet tegenwoordig Rijk (inmiddels € 24,95 per maand) en ik heb een extra kaart (die blijkbaar nu Multiroom Rijk heet) à € 6,50 per maand. Bij beide kaarten blijft het beeld zwart voor Film Europe.
       
      Eigenlijk weet ik wel zeker dat ik deze zender vroeger kon kijken (dus vóór de naamsverandering naar Rijk), nu niet meer. Ik woon in het buitenland, dus naar Canal Digitaal bellen doe ik liever niet. Volgens hun zenderoverzicht is deze zender beschikbaar vanaf het pakket Riant, en ik dacht eigenlijk dat mijn pakket Rijk hier nog boven zat.
       
      Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Mijn dank.
    • By Sprietje
      Zoals de Vrije Fries al schreef, is de zender BVN weer terug van weggeweest op de Astra 19,2. BVN was wel in die periode op de Hotbird te ontvangen maar veel mensen konden de Hotbird niet ontvangen.
      Waarschijnlijk door de vele klachten hierdoor is BVN weer terug op de Astra 19,2.
      Astra 19,2 widebeam
      Transponder: 11778V, SR 29500, DVB-S2-QPSK NBC, FEC 9/10
      Tja, de transponderspecificaties zijn niet alledaags
       
      Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Canal Digitaal BVN op 19,2e weer in de fastscanlijst heeft staan.

    • By Sprietje
      Tja, de controle bij Canal Digitaal of de uitzendingen in orde zijn, lijdt waarschijnlijk ook onder het coronavirus. Geen geluid bij RTL-Z.
    • By Haagje
      Hoi ,
      woon in Zuid Spanje tussen Murcia en Almeria , ben behoorlijk aan het tobben met mijn ontvangst met de schotel , heb Canal digitaal.
      Nu een triaxschotel van 110 met een lmb voor een schotel van 80 cm en groter , heb op beide Astra s 1 en 3 goede signaalsterkte maar mijn signaalkwaliteit is nu op de Astra 1 60% en op de Astra 3 40% krijg dit niet hoger wat raden jullie mij aan.
      Hiervoor had ik een lmb voor de Astra 1 en de hotbird gemonteerd maar had hier hetzelfde probleem , alleen was de signaalkwaliteit bij beide maar 40%.
      Hoop dat een van jullie me kan helpen 
      Lees goede uitleg van Sprietje.
    • By phum3
      We hebben al jaren een abo op TVVlaanderen en CanalDigitaal. Oorspronkelijk met CCCam maar nu al geruime tijd en tot grote tevredenheid met OSCam. Aan de configuratie is al zeer lange tijd niets meer gewijzigd. Maar nu sinds begin deze maand geen beeld meer op CanalDigitaal (No entitlements). TVVlaanderen werkt nog gewoon en de entitlements daar staat op 0100:00006C en 2020/05/14. Heb alles driedubbel gecontroleerd en de enige conclusie die nog kan volgens mij is dat de kaart defect is (oranje SECA-kaart). Maar in de OSCam webinterface wordt aangegeven dat de "CARDOK" is (zie bijlage). Heb al driemaal heractivatie van de kaart aangevraagd (telkens twee uren gewacht), maar geen beeld.
       
      Ik vermoed dus dat ik CanalDigitaal moet contacteren om de kaart om te ruilen. Maar hoe pak ik dit aan zodat alles gewoon gaat blijven werken? Heb in de huiskamer een Vu+Duo2 met de twee kaarten. Deze worden intern gedeeld naar een Vu+Duo2 in de slaapkamer. SoftCam op beide ontvangers is OSCam r11353. Ik ben bang dat CanalDigitaal gaat proberen een CI+ module aan te smeren waardoor intern delen dus niet meer mogelijk zal zijn. Is mijn vrees terecht? Of ga ik gewoon een nieuwe oranje kaart kunnen krijgen of aankopen?
       
      Alvast bedankt voor alle info.
       
      Groeten
      Piet

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy